اکثر رهبران کلینتون مخالف فروش ماری جوانای پزشکی در شهر هستند

[ad_1]

کلینتون، خانم (WJTV) – بسیاری از بزرگان شهر کلینتون و شهردار فیل فیشر از ساکنان کلینتون می خواهند که به فروش ماری جوانای پزشکی در محدوده شهر “نه” رای دهند.

پیام اصلی آنها به رای دهندگان این است که این موضوع به این نیست که شما موافق یا مخالف ماری جوانا هستید.

آنها گفتند نگران هستند که به مردم گفته شود در صورت شکست رای روز سه شنبه به آنها دسترسی نخواهند داشت، و اظهار داشتند که داروخانه های زیادی در اطراف آنها وجود خواهد داشت، از جمله River Remedy که به تازگی در Byram افتتاح شده است.

سایر اعضای هیئت مدیره نگرانی های خود را در مورد چگونگی تأثیر ماری جوانای پزشکی بر جرم و جنایت در شهر ابراز کردند.

“ما در اینجا جامعه ایمن داریم. چرا باید کاری انجام دهیم که آن را به خطر بیندازیم؟ رئیس پلیس ما در نیروی پلیس ما گفت که این کار بر دوش ما می افزاید. این چیز خوبی برای ما نیست. ما نیازی به این کار نداریم. ماریجوانای پزشکی در کلینتون داشته باشید. اگر اجازه دهیم که در آن وجود داشته باشد، به درخواست همان افرادی که ما را ایمن می‌کنند نادیده می‌گیریم. به نظر من این یک گام به عقب نیست. فکر می‌کنم این یک جهش به عقب است.” مارتین، بخش 2.

پیرزن بورلی اولیور، بخش 5، که مجبور شد تلفنی به جلسه بپیوندد، استدلال کرد که هیچ ارتباطی بین افزایش جرم و جنایت و ماری جوانا پزشکی وجود ندارد.

او گفت: “آمارهای اداره مواد مخدر و سایر ماموران فدرال. هیچ تفاوت آماری وجود ندارد. بسیاری از محققان بیش از 25 سال بین تلفات رانندگی. نرخ خودکشی از دزدی، هر چیزی مانند آن افزایش می‌یابد. شواهد بر این اساس است.”

شهردار فیل فیشر هنوز هم کلمات تند برای صنعت ماری جوانای پزشکی داشت و آن را کلاهبرداری می خواند.

انتخابات روز سه شنبه در پارک تریس وی برگزار خواهد شد. نظرسنجی از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر باز خواهد بود آخرین روز رای گیری غیرحضوری شنبه در دفتر کارمند شهر در پارک برایتون از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر است.

[ad_2]

Leave a reply