اکثر دانش آموزان کلاس سوم می سی سی پی آزمون خواندن 2021-22 را قبول می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران وزارت آموزش و پرورش می سی سی پی (MDE) اعلام کردند که 85 درصد از دانش آموزان کلاس سوم می سی سی پی پس از آزمون های مجدد نهایی برای سال تحصیلی 2021-22، ارزیابی خواندن کلاس سوم را گذرانده اند.

این میزان تقریباً مشابه سال تحصیلی 19-2018 است که 86 درصد از دانش‌آموزان کلاس سوم ارزیابی را پشت سر گذاشتند. ارزیابی در 2019-2020 به دلیل COVID-19 انجام نشد. ارزیابی یک بار در سال 2020-21 انجام شد، اما شرط قبولی لغو شد.

مقامات MDE گفتند که نرخ قبولی در سطح منطقه در گزارش سالانه عملکرد و حفظ دانش آموزان برای سال تحصیلی 2021-2022 قانون ارتقاء مبتنی بر سواد منتشر شده است.

قانون ارتقاء مبتنی بر سواد (LBPA) که در سال 2013 تصویب شد، برای کمک به اطمینان از توسعه مهارت های خواندن خوب در مهدکودک از طریق دانش آموزان کلاس سوم ایجاد شد. این قانون در سال 2016 اصلاح شد و همه دانش‌آموزان کلاس سوم دولتی می‌سی‌سی‌پی را ملزم می‌کند که در بخش خواندن آزمون هنرهای زبان انگلیسی برنامه ارزیابی آکادمیک می‌سی‌سی‌پی (MAAP-ELA) در سطح 3 یا بالاتر نمره کسب کنند تا واجد شرایط ارتقاء به کلاس چهارم شوند. .

دکتر گفت: “نتایج فعلی خواندن کلاس سوم بسیار دلگرم کننده است.” کیم بنتون، سرپرست آموزش و پرورش، موقت. با توجه به اختلال در یادگیری ناشی از همه‌گیری، عدم مشاهده کاهش شدید نرخ قبولی، خبر مثبتی است. MDE قصد دارد به ارائه منابع به مدارس، مناطق و خانواده‌ها ادامه دهد تا اطمینان حاصل شود که دانش‌آموزان کلاس سوم در خواندن مهارت بیشتری پیدا می‌کنند و به ارائه حمایت از سوادآموزی مبتنی بر علم خواندن برای دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی و راهنمایی ادامه می‌دهد تا نتایج یادگیری را بیشتر پیش ببرند. “

[ad_2]

Leave a reply