“او هیچ توجهی به زندگی نداشت”: قربانی حمله به خانه شاخه زیتون را بازگو می کند

[ad_1]

ممفیس، تن.– قربانی یک حمله به خانه در شاخه زیتون پس از اینکه گفت مظنون او را برای چند دقیقه زیر اسلحه نگه داشته و جان مادرش را تهدید کرده است، واکنش پلیس را تحسین می کند.

به نظر می رسد تصاویر جدیدی که توسط WREG به دست آمده است، سارق مسلح برایان پارکر را نشان می دهد که اکنون با حداقل پنج حمله به خانه در شهرستان دسوتو در محله شاخه زیتون مرتبط است و او را به خانه ای در دان لین حوالی ساعت 8 صبح هدایت می کند.

برایان کالاهان گفت که پارکر در حالی که مادرش در طبقه بالا بود از در باز شد و کیف، تلفن و کلید ماشینش را خواست.

کالاهان گفت: “او از در پشتی من آمد، فقط وارد شد. او یک اسلحه گرم داشت.” او گفت خوب در عرض 5 ثانیه کیف پولت را پیدا کن وگرنه او بعد از آن اسلحه را به صورت من گرفته بود.

کالاهان گفت که پارکر در خطر است. او نتوانست کیف پول خود را پیدا کند اما به سرعت دو آیفون و کلیدهای کانورتیبل BMW خود را تحویل داد تا اوضاع را کاهش دهد.

او گفت: “او هیچ توجهی به زندگی نداشت که در چشمانش آشکار بود که مستأصل بود.”

پلیس گفت که پارکر که سابقه جنایی گسترده ای دارد، به Southaven رفت و پس از سرقت ماشین به خانه های بیشتری نفوذ کرد.

در نهایت، او قبل از اینکه پس از گفتگو با مذاکره کنندگان بحران تسلیم شود، خود را در داخل خانه ای سد کرد و باعث قرنطینه در منطقه چرچ و گت ول شد.

تریسی دلگینگارو که گفت مظنون همچنین سعی کرد به خانه او نفوذ کند، گفت: “این به شما احساس بسیار آسیب پذیر می دهد که متوجه شوید این واقعیت می تواند به معنای واقعی کلمه برای هر کسی اتفاق بیفتد.”

کالاهان گفت که افسران توانستند تلفن های او را ردیابی کنند که به او کمک کرد ظرف چند ساعت ماشینش را پس بگیرد. او شکرگزار است که چیزها بدتر نبودند.

او گفت: “خوشحالم که هیچ کودکی در این ماجرا حضور نداشت.”

پلیس گفت که بین شاخه زیتون و ساوتاون، پارکر با حداقل 8 جنایت مواجه است که انتظار می رود اتهامات بیشتری تشکیل شود.

[ad_2]

Leave a reply