انجمن مربیان می سی سی پی در مورد بحران آب جکسون

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – انجمن معلمان می سی سی پی (MAE) از جکسون و رهبران ایالت می خواهد که طرحی برای تعمیر سیستم آب قدیمی شهر ارائه دهند.

اعضای MAE گفتند که مشکلات آب جکسون یک مسئله آموزشی است و آنها به دنبال راه هایی برای کمک به رهبران در یافتن راه حل هستند. از طریق مجموعه ای از نظرسنجی ها و تحقیقات اخیر، انجمن امیدوار است بتواند شواهدی را در اختیار سیاست گذاران قرار دهد که به تغییر فشار وارد کند.

نظرسنجی انجام شده توسط این انجمن نشان داد که 96 درصد از شرکت کنندگان معتقدند که آب جکسون برای نوشیدن ناامن است.

آنها گفتند که تمام مدارس دولتی جکسون به دلیل آب ناسالم مجبور شده اند در یک نقطه یا نقطه دیگر تعطیل شوند. رئیس انجمن گفت که بحران آب از راه های دیگری بر کلاس درس تأثیر می گذارد.

“فکر نمی‌کنم جامعه واقعاً بداند که چقدر آب مصرف می‌شود. یادم می‌آید در کلاس درس من روز را با استراحت در دستشویی شروع می‌کنید. بنابراین اگر کلاسی 24 تا 27 دانش‌آموز دارید، اگر به مقدار آب محدود شده‌اید. اریکا جونز، رئیس MAE، گفت: دستشویی هایی که به دلیل آب در دسترس هستند، می توانند زمان آموزشی کلاس شما را مختل کنند. “دانش آموزان ما در منطقه جکسون ما، نه تنها دانش آموزان ما، بلکه مربیان ما و اعضای جامعه ما شایسته بهتری هستند.”

جونز همچنین گفت که بحران آب برای مدارس بیش از حد معمول هزینه دارد تا آب بطری ایمن تهیه کنند که این امر باعث کاهش بودجه های دیگر می شود.

[ad_2]

Leave a reply