انتظار می رود که مناطق استوایی با وجود کشش آرام همچنان فعال باشند

[ad_1]

تامپا، فلوریدا (WFLA) – فصل طوفان 2022 اقیانوس اطلس در دو هفته و نیم گذشته آرام بوده و هیچ پیشرفتی در مورد آن صحبت نمی شود. این منطقه آرام در این زمان از سال غیرمعمول نیست، زیرا ژوئیه هنوز در اوایل فصل است.

گرد و غبار خشک صحرا به دور نگه داشتن فعالیت های استوایی کمک کرده است و پس از آن که توده های بزرگی که از سواحل آفریقا می آیند و بیشتر حوضه های آب اقیانوس اطلس، کارائیب و خلیج مکزیک را می پوشانند، توده های بزرگی وجود دارد.

چندین الگوی آب و هوایی جهانی در مقیاس بزرگ برای فعالیت های استوایی در اقیانوس اطلس نیز نامطلوب بوده است. نوسان جهانی Madden Julian (MJO) در مرحله آرامی بر فراز اقیانوس اطلس بوده است، اما انتظار می رود که در اوایل آگوست تغییر کند.

لانینیا نیز ادامه دارد و انتظار می‌رود تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد. زمانی که لانینیا برخلاف ال نینو در جای خود قرار دارد، فصل طوفان معمولاً فعال تر است.

در مقایسه با فصل‌های گذشته، جولای امسال کمی آرام‌تر است و تنها سه طوفان نام‌گذاری شده تا کنون در سال جاری است. تا 21 ژوئیه 2021، پنج طوفان نام‌گذاری شده در کتاب‌ها وجود داشت – و در هفته سوم ژوئیه سال 2020 قبلاً هفت طوفان نام‌گذاری شده در حوضه اقیانوس اطلس وجود داشت. امسال تاکنون تنها سه طوفان به نام داشته ایم.

به طور متوسط، فصل طوفان در ماه آگوست با امواج گرمسیری از سواحل آفریقا شروع می شود. گرد و غبار صحرا معمولاً شروع به کاهش می کند و شرایط مساعدتری را در مناطق استوایی برای ایجاد امواج گرمسیری فراهم می کند.

به خاطر داشته باشید، بیشتر پیش‌بینی‌ها برای فصل امسال همچنان به دنبال یک پیش‌بینی فعال هستند. NOAA 14 تا 21 طوفان نام‌گذاری شده را پیش‌بینی می‌کند و ایالت کلرادو در مجموع 20 طوفان نام‌گذاری شده در سال جاری را پیش‌بینی می‌کند. این شامل سه طوفان نامگذاری شده است که قبلاً شکل گرفته اند.

به یاد داشته باشید، فقط یک طوفان طول می کشد تا منطقه شما را به یک فصل بد تبدیل کند.

پیش‌بینی می‌شود که مناطق استوایی تا پنج روز آینده آرام و بدون توسعه گرمسیری باشد.

[ad_2]

Leave a reply