انتظار می رود که مدافعان در دادگاه قتل الکس مردو استراحت کنند

[ad_1]

شهرستان کالتون، سی سی (WCBD) – الکس مردو جمعه برای دومین روز کامل شهادت در جایگاه شاهد حضور داشت، با این امید که هیئت منصفه را متقاعد کند که وی ویرانگر خانواده نیست.

مردو متهم به قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 است.

تماشا کنید: محاکمه قتل الکس موردو: مرور روز 24

بررسی های الکس مردو را بررسی کنید

بیشتر روز توسط دادستان کریتون واترز مورد بازجویی قرار می گرفت که در هر فرصتی اعتبار مردو را هدف قرار می داد.

واترز به طور مداوم اشاره می کند که مردو چندین دهه به همه، از جمله افرادی که دوستشان دارد، دروغ می گوید. واترز از مردو پرسید که چرا هیئت منصفه باید او را باور کنند وقتی او می‌گوید مگی و پل را نکشته است، به خصوص که چند دقیقه قبل از کشته شدن مگی و پل به دروغ گفته بود که در صحنه بوده است.

الکس مردو پس از حضور در دادگاه قتل در دادگاه شهرستان کولتون در روز جمعه، 24 فوریه 2023، توسط دادستان کریتون واترز مورد بازجویی متقابل قرار می گیرد. جاشوا بوچر/ایالت/پول

مرداک اعتراف کرد که برای تامین هزینه اعتیاد به مواد افیونی پول دزدیده و برای سرپوش گذاشتن بر آن به دروغ گفته است، اما قاطعانه ادامه داد که هرگز نمی تواند به همسر و پسرش آسیب برساند. او معتقد است که هر کسی که مگی و پل را کشته است به دلیل شایعات و اظهارات نادرست درباره پل ناشی از حادثه قایق، این کار را انجام داده است.

دفاع مردو زمان زیادی را صرف تغییر مسیر نکرد، اما کار کنترل آسیب را انجام داد تا مردو را به عنوان پدری غمگین که با اعتیاد به مواد افیونی دست و پنجه نرم می کند، نشان دهد.

دفاع انتظار دارد روز دوشنبه چهار شاهد را احضار کند و امیدوارم تا اواسط بعدازظهر پرونده خود را به پایان برساند.


وبلاگ زنده در مورد قتل قضایی الکس موردو:

ساعت 9:48 صبح – هیئت منصفه بیرون است.

دکتر جاناتان آیزنستات، متخصص پزشکی قانونی، برای شهادت فراخوانده شد.

دکتر جاناتان آیزنستات

هارپوتلیان می گوید که نمایشگاه ها و بحث در طول شهادت او بسیار بصری خواهد بود. اکثر مدارک مهر و موم خواهند شد و اعضای خانواده در طول شهادت اجازه خروج داده اند.


9:39 صبح. – دادگاه در حال جلسه است. قاضی کلیفتون نیومن به همه حاضران در دادگاه یادآوری می کند که آراستگی باید همیشه حفظ شود. او می گوید که هیچ کس نباید به هر اتفاقی که می افتد خوشحال، مسخره یا واکنش نشان دهد.

دیک هارپوتلیان، وکیل مدافع می گوید که دفاع انتظار دارد آخرین شاهدان خود را فراخواند و روز دوشنبه استراحت کند. دادستانی قصد دارد سه تا چهار شاهد را فراخواند و سه شنبه استراحت کند.

هارپوتلیان می‌گوید که معتقد است هیئت منصفه باید از موزل بازدید کند و پیشنهاد می‌کند در صورت تمایل از هیئت منصفه بپرسند. دادستان ها می گویند که آنها به این پیشنهاد اعتراض دارند زیرا صحنه پس از قتل تغییر کرده است، به ویژه به دلیل رشد دوباره درختان.

هارپوتلیان می‌گوید اگر تماشای آن را به لانه‌ها و اتاق غذا محدود کند، خوب است.

قاضی نیومن می‌گوید که از هیئت منصفه نمی‌خواهد تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند آن را ببینند یا خیر، اما اگر از سوی دفاع یا دادستان درخواست شود، او ترتیب بازدید را می‌دهد.

هارپوتلیان می‌گوید چندین نفر برای گرفتن عکس سلفی در مقابل فودکورت وارد شده‌اند و در حین تماشای آن درخواست امنیت دارند. قاضی نیومن می گوید که محل جنایت ایمن خواهد شد.


09:00 – الکس مردو به دادگاه شهرستان کولتون می رسد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8426161″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p1″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”:”wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”اخبار، سیاست، اخبار محلی، گزارش کاربر”، “cs_ucfr”:””}},”dfp”:{“adTagUrl”:”https://pubads.g.doubleclick.net/gampad/ads?sz=1×1000&iu=/5678/mg.wjtv&impl=s&gdfp_req=1&env= vp&output=vmap&unviewed_position_start=1&ad_rule=1&description_url=https://www.wjtv.com/feed/&cust_params=vid%3D8426161%26pers_cid%3Dunknown%26bob_ck%3D[bob_ck_val]%26d_code%3D1%26pagetype%3Dnone%26hlmeta%3D%2Ffeed%2F%26aa%3Df”},”nielsen”:{“apid”:”P6C5240FE-5A0F-42C7-86EF-F2295″B592dc” “”type”:”dcr”،”apn”:”Anvato”،”environment”:”production”،”useDerivedMetadata”:true,”mapping”:{“adloadtype”:2″adModel”:2}} ,”segmentCustom”:{“script”:”https://segment.psg.nexstardigital.net/anvato.js”””writeKey”:”zFeLbXCASVepBwMy9S89jgfiJjn4NTJZ”””pluginsLoadingTimeout”:12P:8}”Timeout”exp “accessKey”:”k2rneA2bY2813UXzOPibFJ39edALZ6Ma”,”token”:”eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ2aWQiOiI4NDI2MTYxIiwiaXNzIjoiazJybmVBMmJZMjgxM1VYek9QaWJGSjM5ZWRBTFo2TWEiLCJleHAiOjE2Nzc1MTQwNTJ9.5hHSP2Ti6e6gyCIqb4hLSyQAat4RaV7eml3odC467qY”,”nxs”:{“mp4Url”:”https://tkx.mp.lura.live/rest/v2/mcp/video/ 8426161؟ anvack = k2rnea2byjxj9sxzoohljtj39edalz6m & token = ٪ 7e5iy7d5ibbes ٪ 2bmi5eylagvblogsezvo70mq ٪ 3D ٪ 3D “،” enablefloatingfloatinglayer “: true} ،” “isPermutiveEnabled”:tr ue})؛

در ارتباط باش:هشدارهای خبری را از این آزمایش دریافت کنید و در حال حرکت آن را تماشا کنیدAPP NEWS 2(آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شویدایمیل های روزانهبرای آخرین اخبار در مورد این روند.

[ad_2]

Leave a reply