انتظار می رود پمپ آب خام به OB Curtis برسد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران جکسون بهبودهای بیشتری را در تأسیسات تصفیه آب OB Curtis در روز جمعه، 9 سپتامبر اعلام کردند.

آنها گفتند که نیروگاه در 24 ساعت گذشته در فشار ثابت باقی مانده است و در حال حاضر با 87 PSI کار می کند. پیش بینی می شود فشار در سطح شهر ثابت باشد.

تولید آب در حال بهبود است. روز پنجشنبه، کارخانه غشایی OB Curtis از 14.1 میلیون گالن به 15.4 میلیون گالن افزایش یافت. طرف متعارف ثابت ماند. مقامات گفتند این نوع افزایش ظرفیتی است که تیم برای آن تلاش کرده است.

پاکسازی حوضه رسوب‌گذاری مرسوم شماره 3 روز پنجشنبه به پایان رسید و روز جمعه به خدمت بازگشت. حوضه رسوب گذاری معمولی شماره 2 برای تمیز کردن و رسوب زدایی در روز جمعه آفلاین شده است.

خط تغذیه آب آمونیاک روز پنجشنبه بازسازی شد. مقامات گفتند که این امر کیفیت آب را در سه روز آینده به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. پمپ آب خام تعمیر شده قرار است روز جمعه وارد شود. کار از شنبه آغاز خواهد شد تا آن را دوباره در خدمت قرار دهد.

نمونه برداری های تحقیقاتی روز جمعه برای پایش کیفیت آب ادامه خواهد داشت. مقامات گفتند که سیستم توزیع برای نمونه برداری کامل برای پاک کردن اطلاعیه آب جوش آماده نیست. آنها گفتند زمانی که نمونه برداری کامل آغاز شود به ارزیابی ادامه خواهند داد. این به فشار پایدار بستگی دارد. آنها به دو دور نمونه شفاف نیاز دارند تا بتوانند اخطار آب جوش را حذف کنند.

همسایه هایی که دچار تغییر رنگ آب یا عدم فشار هستند می توانند آن را از طریق یک ابزار گزارش آنلاین به شهر گزارش دهند.

[ad_2]

Leave a reply