انتخاب بایدن برای رهبری تحقیقات رفاهی مورد تایید سناتورهای می سی سی پی قرار گرفت

[ad_1]

می سی سی پی یک گام به داشتن یک وکیل دائمی ایالات متحده برای منطقه جنوبی نزدیک تر است که انتظار می رود بر پیگرد قانونی آنچه که بزرگترین پرونده کلاهبرداری عمومی در تاریخ ایالت خوانده می شود نظارت کند.

هر دو سناتور راجر ویکر و سیندی هاید اسمیت تایید خود را از نامزد جو بایدن برای این سمت، تاد جی، معاون بخش صداقت عمومی وزارت دادگستری ایالات متحده ابراز کردند.

در انتظار جی در می سی سی پی پنج متهم رسوایی رفاه هستند که به اتهامات فدرال اعتراف کرده اند و موافقت کرده اند که به FBI و دفتر دادستانی ایالات متحده در تحقیقات در حال انجام خود کمک کنند. آنها شامل نانسی نیو بنیانگذار غیرانتفاعی و پسرش زک نیو، مدیر سابق رفاه جان دیویس، مدیر غیرانتفاعی سابق کریستی وب و کشتی گیر حرفه ای بازنشسته برت دیبیاس هستند.

این رسوایی شامل دزدی یا اختلاس 77 میلیون دلاری از بودجه رفاهی فدرال از برنامه کمک موقت برای خانواده های نیازمند، از جمله پرداخت به پروژه های حیوان خانگی برت فاور، مدافع سابق NFL بود.

مقامات اشاره کرده اند که تحقیقات در حال افزایش است، و نیو قبلاً در یک دادخواست مدنی ادعا می کند که فرماندار سابق فیل برایانت به او دستور داده است که یکی از بزرگترین پرداخت های مورد بحث را بپردازد – 1.1 میلیون دلار به فاور برای تبلیغ رادیویی. ابتکار ضد دولتی ضد فقر به نام خانواده ها برای می سی سی پی. برایانت که دفترش اداره رفاه را در طول این رسوایی اداره می کرد، با اتهامات مدنی یا کیفری مواجه نشده است.

در همین حال، هاید اسمیت روز سه‌شنبه اعلام کرد که تاییدیه اسکات کولوم، دادستان ناحیه لوندز را به عنوان قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده در شمال می سی سی پی مسدود می کند. ویکر قبلاً موافقت خود را برای کولوم اعلام کرده بود.

هاید اسمیت روز سه شنبه در بیانیه ای گفت: «من اخیراً با دادستان منطقه ملاقات کردم و متوجه شدم که او در منطقه خود باهوش و محبوب است. با این حال، تعدادی از نگرانی ها در مورد رکورد او وجود دارد. من به عنوان فردی که علاقه زیادی به حمایت از حقوق دختران و زنان دارد، نگران مخالفت اسکات کولوم با قانون حمایت از ورزشکاران زن هستم.

به نظر می‌رسد که هاید اسمیت به نامه‌ای اشاره می‌کند که توسط کولوم امضا شده بود که در آن جرم‌انگاری مراقبت‌های تأییدکننده جنسیت محکوم می‌شد و پیگرد قانونی خانواده‌های تراجنسیتی را که به دنبال درمان برای کمک به انتقال آنها بودند، رد می‌کرد. او و ده‌ها دادستان دیگر پس از حمله سراسری به قوانینی که سعی در جلوگیری از دریافت مراقبت از جوانان ترنس داشتند، این خبر را اعلام کردند.

در حالی که به طور کلی قوانین ضد ترنس را محکوم می کند، بیانیه دادستان درباره «قانونی برای حمایت از ورزشکاران زن» که به تلاش برای ممنوعیت زنان ترنس از رقابت در ورزش زنان اشاره دارد، بحثی نمی کند.

بیانیه هاید اسمیت همچنین از کولوم به خاطر کمک های مالی که از جورج سوروس، میلیاردر نیویورکی دریافت کرده بود، انتقاد کرد که مدت هاست در اصلاحات عدالت کیفری مانند قانونی شدن ماری جوانا و صدور احکام پیشرونده مشارکت داشته است. بیانیه هاید اسمیت در همان روزی بیان شد که ترامپ با یک کیفرخواست 34 موردی به دلیل جعل سوابق تجاری در طرحی در جریان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2016 خود در دادگاه حاضر شد تا پنهان کند که با یک ستاره بزرگسال سینما رابطه داشته است.

پس از صدور کیفرخواست، ترامپ و حامیانش تحقیقات را مدیون سوروس، که از آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که این پرونده را رهبری می کند، حمایت کرد.

هاید اسمیت در بیانیه ای در روز سه شنبه گفت: «حمایت قابل توجهی که از کمپین او (کولوم) از جورج سوروس دریافت کرد، به نظر من بر نامزدی او نیز سنگینی می کند. من به سادگی نمی توانم از نامزدی او برای خدمت مادام العمر بر روی نیمکت فدرال در می سی سی پی حمایت کنم.

در رقابت کولوم در سال 2015 برای دادستان منطقه، سوروس پول را به کمیته اقدام سیاسی به نام ایمنی و عدالت می سی سی پی که تبلیغاتی برای کلوم اجرا می کرد، وارد کرد. مجله نیویورک گزارش داد که PAC 716000 دلار به این مسابقه کمک کرد، تقریباً پنج برابر مبلغی که خود کلوم جمع آوری کرد. اما کلاریون لجر گزارش داد که کولوم در آن زمان گفت که او نمی‌دانست و هرگز با سوروس ارتباط برقرار نکرده است. او مجدداً در سال 2019 بدون حمایت PAC که پس از مسابقه در سال 2016 درخواست انحلال داد، نامزد شد.

می سی سی پی نیز منتظر تایید دو مارشال آمریکایی است.

ویکر و هاید اسمیت توانستند هر دو نامزدی را برای چند ماه یا برای مدت نامعلومی به دلیل سنت دیرینه در سنای ایالات متحده به نام “لغزش های آبی” حفظ کنند – کاغذی که یک سناتور به کمیته قضایی باز می گرداند تا نشان دهد که آنها این کار را انجام خواهند داد. زمانی که زمان رای دادن فرا می رسد، نامزد را تایید کنید.

کمیته قضایی سنا، به ریاست سناتور دیک دوربین، دی میسوری، می تواند تصمیم بگیرد که پروسه تصویب آبی را به حالت تعلیق درآورد – همانطور که سنا تحت کنترل جمهوری خواهان زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا انتصابات قضایی خود را در دادگاه های استیناف انجام داد – و به دادگاه های استیناف منتقل کند. در کولوم و دیگران به کمیته رای گیری. با توجه به ترکیب کمیته، نامزدها تنها با رای دموکرات ها به تصویب رسید.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply