الکس مردو به جرم قتل همسر و پسرش محکوم خواهد شد

[ad_1]

شهرستان کولتون، SC (WCBD) – الکس مردو روز جمعه محکوم خواهد شد، زیرا دادگاه شش هفته ای او برای یک قتل دوگانه به پایان می رسد.

او روز پنجشنبه به خاطر قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 مجرم شناخته شد.

محاکمه قتل الکس موردو: بررسی روز 28

بررسی های الکس مردو را بررسی کنید

مردو در 14 ژوئیه 2022 – تقریباً یک سال پس از قتل – به دو فقره قتل و دو فقره داشتن سلاح متهم شد. این اتهامات در میان موجی از کیفرخواست‌ها از سوی دولت برای جرایم مالی و سایر جرایم مطرح می‌شود.

با وجود اتهامات، مردو مدت‌هاست که در قتل همسر و پسرش بی‌گناه بوده و گفته است که مشتاقانه منتظر است تا نام خود را پاک کند و امیدوار است که دادستان کل پس از آن شروع به “جستجوی قاتل یا قاتلان واقعی” در این پرونده کند.

الکس مردو در قتل همسر و پسرش در دادگاه منطقه کولتون در روز پنجشنبه، 2 مارس 2023، مجرم شناخته شد. جاشوا بوچر/ایالت/پول

آلن ویلسون، دادستان کل، این حکم را یک پیروزی برای سیستم قضایی خواند و گفت که صدای مگی و پل امشب شنیده شده است. کریتون واترز، دادستان ایالتی، که بیشتر پرونده را برای ایالت تحت پیگرد قانونی قرار داد، گفت که این حکم دلیلی بر اجرای عدالت در کارولینای جنوبی است.

جیم گریفین، وکیل مدافع، قبل از مشورت، یک بحث پایانی احساسی ارائه کرد، اما برای تحت تأثیر قرار دادن هیئت منصفه کافی نبود. گریفین گفت که تیمش از این حکم ناامید شده اند، اما تا زمان صدور حکم اظهارنظر بیشتری نمی کند.

زمان صدور حکم برای ساعت 9:30 صبح تعیین شده است


وبلاگ زنده در مورد قتل قضایی الکس موردو:

در ارتباط باش:هشدارهای خبری را از این آزمایش دریافت کنید و در حال حرکت آن را تماشا کنیدAPP NEWS 2(آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شویدایمیل های روزانهبرای آخرین اخبار در مورد این روند.

[ad_2]

Leave a reply