افسر بهداشتی ورودی از گسترش Medicaid پس از زایمان حمایت می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – افسر بهداشتی ایالتی می سی سی پی حمایت خود را از گسترش پوشش Medicaid پس از زایمان اعلام کرده است.

این سیاست، که برخی از قانونگذاران جمهوری خواه با آن مخالف هستند، به مادران فقیر در ایالت اجازه می دهد پس از زایمان به پوشش بیشتر Medicaid دسترسی داشته باشند.

دکتر. دنیل دنی در مصاحبه ای با ایستگاه رادیویی Supertalk Mississippi گفت که از گسترش مراقبت های پس از زایمان از سیاست فعلی ایالت دو ماهه به یک سال کامل حمایت می کند. او گفت که انجام این کار “ساده ترین کار” برای بهبود نابرابری های بهداشتی خواهد بود.

ادنی گفت: «ما باید دوباره به انتقال مراقبت های پس از زایمان به یک سال نگاه کنیم. «دو ماه کافی نیست. ما زنانی داریم که در ماه های سوم، چهارم و پنج ماهگی بر اثر عوارض بارداری می میرند.»

داده های وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی نشان می دهد که 136 مادر می سی سی پی در طول بارداری یا در عرض یک سال پس از پایان بارداری خود بین سال های 2013 و 2016 جان خود را از دست داده اند. از این مرگ ها، 86 درصد از آنها پس از زایمان اتفاق افتاده است.

“من فقط از پذیرش این فرض امتناع می کنم که فقط سرنوشت ما ناسالم بودن است. ادنی گفت: سرنوشت ما این است که مادران و فرزندانمان با نرخی بالاتر از هر ایالت دیگر بمیرند. من فقط به عنوان یک پزشک، به عنوان یک می سی سی پی و مطمئناً به عنوان یک افسر بهداشت ایالتی از پذیرش این موضوع خودداری می کنم.»

تلاش های قانونی اخیر برای گسترش پوشش Medicaid پس از زایمان در می سی سی پی شکست خورد. جمهوری خواهان اکثریت را در هر دو مجلس قانونگذاری در اختیار دارند.

فیلیپ گان، رئیس مجلس نمایندگان، جمهوریخواه کلینتون، با گسترش پس از زایمان مخالفت کرده است. گان قبلاً به آسوشیتدپرس گفته بود که نمی‌خواهد چیزی که به نظر گسترش گسترده‌تری از Medicaid باشد. می سی سی پی یکی از ده ایالتی است که Medicaid را به افراد شاغلی که شغلشان بیمه درمانی ارائه نمی دهد، گسترش نداده است.

پس از اینکه دادگاه عالی ایالات متحده Roe v. وید در ژوئن، سخنران اعلام کرد که کمیسیونی را برای مطالعه مسائل مربوط به مراقبت از کودکان ایجاد خواهد کرد.

[ad_2]

Leave a reply