افسر اصلاح و تربیت سابق به کلاهبرداری در زمینه امداد کووید متهم شد

[ad_1]

مدیسون کانتی، خانم. (WJTV) – یک زن فلورا روز دوشنبه پس از متهم شدن توسط هیئت منصفه فدرال به اتهامات جنایی مربوط به طرح کلاهبرداری ادعایی وی مربوط به وام های برنامه محافظت از چک حقوق کووید-19 فدرال دستگیر شد.

بر اساس اسناد دادگاه، تارشوانا توماس، 34 ساله، طرحی را برای به دست آوردن وجوه PPP با ارسال درخواست های وام تقلبی با نهادهایی که به عنوان بخشی از برنامه حفاظت از چک پرداخت وام ارائه می دهند، از جمله Fountainhead SPF و Capital Plus Financial ایجاد کرد.

دادستان ها گفتند که او به عنوان افسر اصلاح و تربیت در اداره فدرال زندان ها، مجتمع اصلاحی فدرال یازو سیتی (FCC) در زمان رفتار ادعایی مشغول به کار بوده است.

توماس به دو فقره کلاهبرداری با سیم متهم شد. این پرونده برای محاکمه در 12 سپتامبر 2022 تنظیم شده است. اگر توماس مجرم شناخته شود، در هر مورد با حداکثر مجازات 20 سال زندان مواجه خواهد شد.

وزارت دادگستری، دفتر بازرسی کل در حال بررسی این پرونده است.

هر کسی که اطلاعاتی در مورد ادعاهای تلاش برای کلاهبرداری مربوط به کووید-19 دارد، می‌تواند آن را با تماس با خط تلفن مرکز ملی تقلب در بلایای طبیعی وزارت دادگستری به شماره 866-720-5721 یا از طریق فرم شکایت وب NCDF به نشانی:

[ad_2]

Leave a reply