افسران پلیس ممفیس بیشتری در پرونده تایر نیکولز با اتهام مواجه خواهند شد

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG) – افسر ارشد حقوقی شهر روز سه شنبه گفت که هفت افسر پلیس ممفیس دیگر به دلیل نقض سیاست ها در پرونده تایر نیکولز “بیانیه اتهام” صادر خواهند کرد.

جنیفر سینک دادستان شهر در بیانیه ای به شورای شهر ممفیس گفت که این بدان معناست که در مجموع 13 افسر در این پرونده با نظم و انضباط روبرو هستند، از جمله شش افسر که قبلاً خاتمه یافته اند.

سینک گفت که شهر برای شناسایی افسران باقیمانده آماده نیست زیرا تحقیقات ادامه دارد. او معتقد است که این اتهامات در پایان این هفته صادر خواهد شد تا جلسات رسیدگی برگزار شود و اطلاعات هفته آینده علنی شود.

“حدود 10” افسران پلیس ممفیس به ژانویه پاسخ دادند. رئیس پلیس سی جی دیویس روز سه شنبه به شورای شهر گفت 7 توقف ترافیک در هیکوری هیل.

او شماره دقیقی نداشت و نام افسر دیگری را که قبلاً در انتظار تحقیقات به مرخصی گرفته شده بود، فاش نکرد.

شورا از دیویس و تیمش درخواست کرد که تعداد مشخصی از افسران درگیر و جدول زمانی را برای شروع تحقیقات علیه آنها جمع آوری کنند.

رئیس دیویس روز سه‌شنبه، یک ماه پس از توقف خشونت‌آمیز ترافیک که منجر به مرگ تایر نیکولز شد، به اعضای شورای شهر گفت: «خیلی‌ها در 7 ژانویه اشتباه کردند.

فیلمی از ضرب و شتم وحشیانه ماموران کارگر 29 ساله فدرال اکسپرس، جمعه گذشته منتشر شد که خشم سراسری را برانگیخت. نیکولز سه روز پس از این حادثه درگذشت.

دیویس گفت که افسران درگیر در این پرونده را بررسی کرده است و گفت که آنها مسائلی نداشتند که هنگام ورود به واحد SCORPION پرچم قرمز را برافراشته باشد.

دیویس علت فقدان نظارت را بر افسران سابق که اکنون متهم به قتل درجه دو در مرگ نیکولز پس از توقف بی‌رحمانه ترافیک هستند، می‌داند.

او همچنین “ذهنیت گله گرگ، نفس” و مسائل دیگر افسران را مقصر دانست. با این حال، آموزش افسران بخشی از مشکل نبود.

دیویس گفت: «به این افسران آموزش های استثنایی داده شد، آموزش های بیشتری نسبت به گذشته.

او افزود: “ما همچنان برای خانواده تایر نیکولز، همچنین برای شهرمان، بخش ما و همه کسانی که در سراسر کشور تحت تأثیر این نوع از دست دادن‌های بی‌معنی هستند، غمگین هستیم.”

[ad_2]

Leave a reply