افسران سابق ممفیس در قتل تایر نیکولز متهم شدند

[ad_1]

در بالا: انتظار می رود استیو مالروی، دادستان ناحیه شلبی، در ساعت 2 بعد از ظهر CT در مورد پرونده به روز رسانی کند.

ممفیس، تن. (WREG) — بر اساس سوابق آنلاین، پنج افسر سابق پلیس تنسی روز پنجشنبه در قتل تایر نیکولز با ضرب و شتم متهم شدند.

سوابق نشان می دهد که افسرانی که پس از مرگ نیکولز اخراج شدند، صبح پنجشنبه به زندان شهرستان شلبی منتقل شدند.

تاداریوس بین، دمتریوس هیلی، امت مارتین سوم، دزموند میلز جونیور و جاستین اسمیت روز پنجشنبه توسط هیئت منصفه بزرگ متهم و بازداشت شدند.

اسمیت، بین، هیلی، مارتین و میلز هر کدام به قتل درجه دوم، حمله شدید، دو فقره آدم ربایی شدید، دو فقره سوء رفتار رسمی و ظلم رسمی متهم شدند.

نیکولز 29 ساله در ژانویه درگذشت. 10، سه روز پس از توقف ترافیک توسط پلیس ممفیس که با مجروح شدن شدید نیکولز در بیمارستان به پایان رسید.

◄ ادامه پوشش بررسی تایر نیکولز

استیو مالروی، دادستان کل منطقه شلبی، بلافاصله از اداره تحقیقات تنسی خواست تا تحقیقات مستقلی در مورد استفاده از زور توسط افسران پلیس ممفیس انجام دهد.

پنج افسر پلیس ممفیس جمعه گذشته به دلیل نقض سیاست اخراج شدند. مقامات شهر گفتند که به آنها اطلاع داده شده است. 15.

در ژانویه در 18، کوین ریتز، دادستان ایالات متحده، اعلام کرد که دفتر دادستانی ایالات متحده با هماهنگی FBI و بخش حقوق مدنی وزارت دادگستری تحقیقات حقوق مدنی را در مورد مرگ تایر نیکولز آغاز کرده است.

خانواده نیکولز بن کرامپ وکیل حقوق مدنی را برای وکالت آنها استخدام کرده است. تیم حقوقی خانواده گفت نیکولز پس از گرفتن عکس از غروب خورشید در پارک مزارع شلبی به خانه والدینش در هیکوری هیل باز می گشت.

آنها گفتند که افسران در برخوردی که با ضرب و شتم پلیس رادنی کینگ در سال 1991 در لس آنجلس مقایسه کردند، سه دقیقه نیکولز را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

فیلم این حادثه توسط پلیس ممفیس برای خانواده منتشر شده است.

سی جی دیویس، رئیس پلیس ممفیس چهارشنبه شب یک ویدیوی بیش از چهار دقیقه‌ای در یوتیوب منتشر کرد که در آن وقایع مربوط به مرگ نیکولز را “شنیع، بی پروا و غیرانسانی” توصیف می کند.

► بیانیه کامل سی جی دیویس را اینجا ببینید

«به غیر از اینکه رئیس پلیس شما هستم، من شهروند این جامعه هستم. من یک مادر هستم، من یک انسان دلسوز هستم که بهترین ها را برای همه ما می خواهد. این فقط یک شکست حرفه ای نیست. این شکست انسانیت اولیه نسبت به فرد دیگری است. این حادثه شنیع، بی پروا و غیرانسانی بود. وی در بخشی از سخنان خود گفت و در راستای شفافیت زمانی که این ویدئو در روزهای آینده منتشر شود، این را خودتان خواهید دید.”

علاوه بر پنج افسری که روز پنجشنبه متهم شدند، دیویس در بیانیه ای گفت که افسران دیگر نیز تحت بازجویی هستند.

دو نفر از پرسنل آتش نشانی ممفیس نیز در انتظار انجام تحقیقات از خدمت معاف شده اند.

ما با ون ترنر رئیس NAACP شعبه ممفیس در مورد این پرونده و اتهاماتی که هر پنج افسر سابق دریافت کردند صحبت کردیم. او گفت که از اتهاماتی که دریافت کرده اند تعجب نکرده است.

“به عنوان یک وکیل، شما باید به استانداردهای اثباتی که برای اثبات ادعای شما ضروری است نگاه کنید و باید مطمئن شوید که می توانید این اتهامات را که ما می گوییم ثابت نگه دارید و اساساً استانداردی را که باید نشان دهید، داشته باشید. ترنر گفت: ما فراتر از هر گونه شک منطقی هستیم. بنابراین من فکر می کنم این اتهامات کافی هستند. آنها در محل با آنچه اتفاق افتاده به نظر می رسند و من معتقدم که این اتهامات می توانند در دادگاه قانونی در برابر هیئت منصفه ثابت شوند.”

[ad_2]

Leave a reply