افتتاحیه جشنواره سلامت و تندرستی که در جکسون برگزار شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – جشنواره جدیدی سلامت و تندرستی را برای ساکنان جکسونی ارتقا داد و راه هایی برای کمک به کاهش استرس ارائه کرد.

افتتاحیه جشنواره از صلح خود محافظت کنید در پارک اسمیت در مرکز شهر جکسون برگزار شد. بنیانگذار جشنواره، مایا موریس، پس از میزبانی تعدادی از جلسات رایگان یوگا در پارک، گفت که او متوجه شد که چیزهایی مانند یوگا و سایر منابع سلامت روان برای بسیاری از افراد جامعه در دسترس نیست.

این گروه‌ها با همکاری با Magnolia Sunset Markets، جشنواره‌ای را در قلب مرکز شهر ایجاد کردند که یوگا رایگان، پانل‌های سلامت روان، مدیتیشن صدا، فروشندگان محلی و موارد دیگر را ارائه می‌کرد.

“این بسیار مهم است. من احساس می کنم مردم باید واقعاً از آن استفاده کنند زیرا واقعاً گاهی اوقات سخت است که از سر راه خود خارج شوید و بگویید می خواهم روی سلامت روانم تمرکز کنم یا بگویم باید از آرامش خود محافظت کنم. رویدادهایی مانند این داشته باشید که در آن سرگرم کننده نیز هستند، کارهایی را برای مردم به ارمغان می آورید که هرگز فکرش را هم نمی کردند. موریس گفت با کاری که دارم می کنم.

سازمان دهندگان این رویداد گفتند که قصد دارند رویدادهای سلامت و تندرستی بیشتری را میزبانی کنند و آنها را مستقیماً به جامعه در بخش های مختلف مرکز می سی سی پی بیاورند.

[ad_2]

Leave a reply