اعتراض گروه‌ها پس از بازداشت شهرستان رانکین که مردی را در بیمارستان بستری کرد

[ad_1]

شهرستان رنکین، خانم. (WJTV) – چندین سازمان حقوق بشر روز شنبه گرد هم آمدند تا علیه کلانتر شهرستان رانکین (RCSO) اعتراض کنند.

پس از اینکه افسران ادعا می کردند مایکل جنکینز و ادی پارکر را مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار دادند، بخش های قدرت سیاه پوستان و بخش های محلی NAACP در دادگاه دادگستری شهرستان رانکین گرد آمدند تا ناامیدی خود را نسبت به RCSO ابراز کنند.

مقامات اداره تحقیقات می سی سی پی (MBI) گفتند که این دو مرد در 24 ژانویه طی یک حمله مواد مخدر به خانه ای در شهرستان رانکین دستگیر شدند. جنکینز پس از شلیک ماموران در حین دستگیری در بیمارستان بستری شد.

وکلای دادگستری گفتند که این یک حمله با انگیزه نژادپرستانه بوده و خواستار محاکمه و دستگیری افسران درگیر هستند. آنها همچنین فیلم دوربین بدنه را می خواهند.

“آنچه باید اتفاق بیفتد این است که پلیس خوب باید از مرتدها جدا شود زیرا این افراد راحت شده اند. من می توانم به شما تضمین دهم که این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می افتد. این اولین بار است که آنها را مورد توجه قرار می دهند. ما می خواهیم آنها بدانند که ما اینجا هستیم. ما برای عدالت اینجا هستیم و نمی رویم. ما اینجا می مانیم تا عدالت اجرا شود. در این مورد و در موارد دیگر که وحشیگری رخ داده است. ترنت واکر، وکیل جنکینز و واکر، گفت: به دست کلانتر شهرستان رانکین.

“مردان سیاهپوست جوان ما به عنوان دشمن شماره یک عمومی بازداشت یا نشان داده می شوند. من در این مورد علاقه دارم زیرا دو پسر بزرگ می کنم که از جان آنها می ترسم زیرا آنها هر روز از خانه بیرون می روند و تاشا پارکر، رئیس NAACP کانتی واشنگتن گفت: من به آنها یاد می دهم که شما نمی دوید.

وزارت دادگستری ایالات متحده تحقیقات حقوق مدنی را آغاز کرده است. MBI فیلم دوربین بدنه پلیس را منتشر نکرده و همچنان در حال بررسی این پرونده است.

[ad_2]

Leave a reply