اسپای برای مدیریت وجوه ARPA شهرستان هیندز استخدام شد

[ad_1]

کانتی هیندز، خانم. (WJTV) – هیئت ناظران شهرستان هیندز به استخدام Mike Espy PLLC برای مدیریت بودجه 45 میلیون دلاری این شهرستان در قانون طرح نجات آمریکا (ARPA) رأی داد.

Northside Sun گزارش داد که هیئت مدیره Mike Espy PLLC را به عنوان مشاور برای ارائه “راهنمایی های حرفه ای، قانونی و فنی” در مورد مدیریت وجوه تایید کرده است.

مدت قرارداد اولیه نمی تواند بیش از 250000 دلار باشد. این قرارداد پس از امضا لازم‌الاجرا می‌شود و در 31 دسامبر 2023 به پایان می‌رسد. بخشی از قرارداد شامل گزینه تمدید برای دو دوره یک ساله است. هزینه قرارداد از محل اعتبارات آرپا پرداخت خواهد شد.

ناظر ناحیه 3 کردل کالهون خاطرنشان کرد که “اکثر شهرستان های بزرگ یک متخصص استخدام می کنند.” او گفت وکیل لاتویا تامپسون با شرکت اسپای در مورد ARPA آگاه است و قبلاً با هیئت مدیره کار کرده است.

رابرت گراهام، ناظر منطقه 1، گفت که هیئت مدیره به کسی نیاز دارد که کمک کند، زیرا ARPA با بندها و مقررات بسیار پیچیده است.

مشاور مالی جکسون، ریکاردو کالندر، به هیئت مدیره یادآوری کرد که این بودجه برای کمک به ثبات مالی، شهرداری‌ها، خدمات مدارس و دولت‌های محلی و کمک به پوشش سال‌ها ناشناخته‌ها در نظر گرفته شده است.

[ad_2]

Leave a reply