اسباب‌بازی شب کریسمس برای بچه‌ها در جکسون برگزار شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – کنت استوکس، عضو شورای شهر جکسون، دومین جایزه اسباب بازی سال خود را در روز شنبه، 24 دسامبر برگزار کرد.

استوکس و اعضای جامعه توانستند صدها اسباب بازی برای کودکان در کریسمس جمع آوری کنند.

“اگر آنها قبل از شب کریسمس اسباب بازی نداشتند، اکنون دارند.”

این جایزه در کتابخانه مدگار اورز برگزار شد. والدین و بچه ها می توانستند جعبه های اسباب بازی رایگان را به خانه ببرند.

استوکس گفت: “یکی به ما در بزرگ شدن کمک کرد و ما آن را منتقل خواهیم کرد. ما به دیگران کمک خواهیم کرد.”

اسباب بازی ها شامل بازی های رومیزی، عروسک ها و فیگورهای اکشن دیزنی بود. چهار دوچرخه توسط باشگاه باس مسترهای مرکزی می سی سی پی اهدا شد.

جیسون دیویس گفت: “من در این جامعه بزرگ شدم. یادم می آید که خودم بچه بودم و برای کریسمس دوچرخه گرفتم. مرد، تو نمی دانی چه لذتی برای من به ارمغان آورد که از خواب بیدار شوم و دوچرخه ای را زیر درخت ببینم.” ، عضو باشگاه

والدین از اینکه اکنون می توانند برای کریسمس به فرزندانشان هدیه بدهند سپاسگزار بودند.

دیشا راموس، یک عضو، گفت: “بچه های زیادی وجود دارد که بدون آنها هستند. خانواده های زیادی وجود دارند که بدون آنها هستند. برای استوکس و همه دوستانش، این به معنای بسیار زیاد است که او به اندازه کافی به جامعه فکر می کند تا آن را جبران کند.” مادر به یک کودک چهار ساله

الکسیس ایپس، مادر یک کودک سه ساله، می گوید: «وقتی همه چیز در زمان بحران پیش می رود، همه چیز به جایی می رسد که من راهی برای رفتن نداشتم.

استوکس گفت که او این جایزه را بیش از 20 سال پیش با هدف پرداخت آن به شهرش آغاز کرد.

“به یاد دارم وقتی داشتم بالا می رفتم، داشتم به سمت مدرسه می رفتم و گریه می کردم چون پول ناهار نداشتم. مرد زباله گرد به من پول ناهار داد. بنابراین، اگر همه به کسی کمک می کردیم، دنیا جای بهتری می شد.” او گفت.

بیش از 300 اسباب بازی اهدا شد.

[ad_2]

Leave a reply