ارشد کانتون بورسیه نویسندگان آنجی توماس را اعطا کرد

[ad_1]

کانتون، خانم (WJTV) – نویسنده پرفروش آنجی توماس و دانشگاه بلهاون، یک دانش‌آموز دبیرستانی می‌سی‌سی‌پی را با یک بورس تحصیلی کامل برای نوشتن خلاق شگفت‌زده کردند.

گروهی از کارکنان و اساتید دانشگاه بلهاون روز پنجشنبه برای اعلام این خبر از دبیرستان کانتون بازدید کردند. توماس که در حال حاضر با یک کتاب جدید در تور است، این خبر را از طریق ویدئو اعلام کرد. او به Ahnia Myers به ​​دلیل برنده شدن بورسیه نویسندگان Angie Thomas در سال 2023 تبریک گفت.

مایرز به دلیل ارسال های خلاقانه خود به عنوان برنده معرفی شد.

توماس گفت: «هنگامی که نمونه های نوشتاری آنیا را خواندم، بلافاصله عاشق هنر او شدم. “استعداد و مهارت های او مرا شگفت زده کرد و می دانم که برنامه نویسندگی خلاق با در نظر گرفتن دانش آموزی مانند او طراحی شده است.”

این بورسیه برای کمک به نویسندگان جوان مشتاقی ایجاد شد که برای تبدیل رویاهای نویسندگی خود به واقعیت نیاز به حمایت بیشتری دارند.

توماس گفت: «با دادن این بورسیه تحصیلی به آهنیا، او می‌تواند بیشتر بر تحصیل و نوشتن خود تمرکز کند، که باعث شکوفایی هدیه او می‌شود. من مفتخرم که بدانم این بورسیه می تواند نقش کلیدی در سفر نویسنده برجسته دیگری داشته باشد.

مایرز چهارمین دانشجویی است که برنده این بورسیه تحصیلی است که شامل شهریه، اتاق و هیئت مدیره در دانشگاه به مدت چهار سال می شود.

[ad_2]

Leave a reply