ارتش رستگاری، پپسی کو 10000 وعده غذایی برای همسایگان جکسون سرو می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – ارتش نجات با PepsiCo و بنیاد PepsiCo برای میزبانی رویداد توزیع آب و غذا در مدرسه ابتدایی McLeod در جکسون در روز دوشنبه همکاری کرد.

پپسی 10000 وعده غذایی و هزاران کیسه آب بسته بندی شده برای افرادی که قادر به دسترسی به مراکز توزیع شهر نبودند و همچنین کودکانی که تحت تأثیر تعطیلی مدارس قرار گرفتند اهدا کرد.

کارمندان PepsiCo و Brown Bottling Group به همراه کارکنان ارتش نجات و داوطلبان در رویداد روز کارگر برای توزیع غذا، آب و بسته‌های بهداشتی خدمت کردند.

ویل تروبلود، مدیر بخش خدمات بلایای اضطراری، درباره این رویداد توزیع در سطح جامعه گفت: «این خانواده‌ها منابع محدودی دارند، دسترسی کمی به حمایت دارند، و از نظر جسمی و عاطفی به دلیل استرس این بحران مستمر تخلیه شده‌اند. آنها به کمک نیاز دارند، به امید نیاز دارند، و ارتش رستگاری متعهد به ارائه هر دو است.»

بنیاد PepsiCo همچنین 100000 دلار را به تلاش‌های امدادی ارتش نجات اختصاص داد.

پپسی کو سابقه ای طولانی در می سی سی پی دارد و ما از دیدن خانواده هایی از جمله خانواده خودمان که تحت تاثیر این فاجعه قرار گرفته اند، ویران شده ایم. ما مفتخریم که از تلاش‌های ارتش رستگاری برای بسیج سریع و ارائه آب، غذا، آذوقه و تلاش‌های داوطلبانه سازماندهی شده برای اتصال ساکنان به امداد ضروری حمایت می‌کنیم.» شرکت پپسی

علاوه بر این، پپسی 50000 دلار به صندوق اضطراری گپ دانشگاه ایالتی جکسون کمک خواهد کرد.

کمک های مالی را می توان با ارسال پیامک به JACKSONWATER به شماره 51555 یا با مراجعه به helpsalvationarmy.org انجام داد.

[ad_2]

Leave a reply