اداره کلانتر شهرستان فارست پس از تیراندازی مرگبار تغییراتی در سیاست ایجاد می کند

[ad_1]

شهرستان فارست، خانم. (WHLT) – اداره کلانتر شهرستان فارست (FCSO) پس از اینکه مردی در ماه ژوئیه توسط یک معاون مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، تغییراتی ایجاد می کند.

این مرد روز پنجشنبه 14 ژوئیه در بلوک 300 خیابان صدراعظم جنوبی در هاتسبورگ کشته شد. او در حال ابلاغ نامه ای بود که او را به معالجه روانی ملزم می کرد که توسط معاون مورد اصابت گلوله از ناحیه تنه کشته شد. این معاون بر اثر اصابت جسم برنده از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد.

در 24 اکتبر، دفتر دادستانی کل بیانیه ای منتشر کرد که در آن گفت که معاون در تیراندازی به این مرد موجه است.

هاتسبورگ آمریکایی گزارش داد که FSCO تحقیقات خود را انجام داده است. اگرچه آنها همچنین دریافتند که معاون هیچ سیاستی را نقض نکرده است، کلانتر چارلی سیمز گفت که تغییراتی ایجاد خواهد شد.

کلانتری در حال کار بر روی یک خط مشی جدید پاسخ به سلامت روان است که شامل مشاوره و همکاری با منشی فرمانداری شهرستان فارست و منابع سلامت روان کمربند کاج (PBMHR) است.

همچنین یک واحد پاسخگو با تیم پاسخگویی به بحران سیار بهداشت روانی Pine Belt ایجاد شد. بعلاوه، هیئت ناظران شهرستان فارست بودجه بیشتری را به PBMHR اختصاص خواهد داد تا پرسنل بیشتری را استخدام کند که بتوانند از بزرگسالان و کودکانی که با بحران های بهداشت روانی مواجه هستند حمایت کنند.

سیمز گفت که این تیم برای جلوگیری از احتمال قرار گرفتن غیرضروری فردی که دچار بحران سلامت روانی است در زندان یا بازداشتگاه ساخته خواهد شد.

وی همچنین گفت: آموزش برای افسرانی که آموزش مداخله در بحران را ندیده اند اجرا خواهد شد.

به گزارش هاتسبورگ امریکن، برخی از تغییرات سیاستی قبل از تکمیل تحقیقات دادستان کل اعمال شد.

[ad_2]

Leave a reply