اداره بازرگانی آب فاضلاب جکسون به پرل نقل مکان کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – اداره تجارت فاضلاب شهر جکسون (WSBA) به زودی خانه جدیدی خواهد داشت.

اداره بازرگانی آب و فاضلاب شهر جکسون قرار است مرکز تماس خود را در ماه می به شهر مروارید منتقل کند. این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که مدیر شخص ثالث، تد هنیفین، برای کمک به شهر در ایجاد یک سیستم آب پاک‌تر و پایدارتر قرارداد بسته بود.

«اداره آب و تجارت تحت مدیریت شخص ثالث، آقای تد هنیفین است. برایان گریزل، عضو شورای بخش 4، او تصمیم گرفت که SBA را از مکان فعلی آن، که در متروسنتر است، منتقل کند و مرکز تماس را به یک سازمان شخص ثالث در پرل منتقل کند.

ارائه دهنده منشی تلفنی معروف به Protel Incorporated یک شرکت خصوصی است. WSBA مرکز خرید متروسنتر خود را تا اطلاع ثانوی در ماه مارس تعطیل کرد.

برخی از مسائل، می دانید، بسیاری از ساکنان که با رفتن به متروسنتر برای پرداخت قبض خود آشنا هستند، اکنون باید با هزینه خدمات 1.00 دلاری، 1.50 دلاری، حتی 3 دلاری، فقط برای پرداخت قبض آب، مواجه شوند. گریزل گفت، بنابراین برای آنها بسیار شرم آور است.

نگرانی برای شهروندان سالخورده ای است که دارای درآمد ثابت هستند. در جلسه شورای شهر روز سه شنبه، شهردار Chokwe A. Lumumba گفت که با Henifin برای بحث بیشتر در مورد این موضوع ملاقات خواهد کرد.

«آنها پیشنهاد می کنند دفتری ایجاد کنند که کارکنانشان در منطقه بلهاون باشند، اما جایی نیست که مردم برای پرداخت صورتحساب مراجعه کنند. لومومبا گفت: آنها مکان هایی در سراسر شهر خواهند داشت.

رهبران گفتند که در حال تلاش برای دریافت پاسخ سوالات هستند تا بتوانند به بهترین نحو به جامعه جکسون خدمت کنند.

ما از جاده تا محل برگزاری شکایات زیادی دریافت می کنیم. ما همچنین می دانیم که گاهی اوقات سیستم تهویه مطبوع به صورت فصلی قطع می شود، بنابراین می خواهیم مطمئن شویم که بهترین کار را برای کارمندان خود و همچنین برای مشتریان، مشتریان آب شهر جکسون، شهروندان جکسون انجام می دهیم. ما باید از این منابع استفاده کنیم.”، گریزل گفت.

انتظار می‌رود که نمایندگان Protel Incorporated روز جمعه با شهر جکسون دیدار کنند تا در مورد برنامه‌های پیشروی صحبت کنند.

[ad_2]

Leave a reply