اجلاس ایمنی جنایت در محل نمایشگاه ایالت می سی سی پی برگزار شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – اندی گیپسون، کمیسر کشاورزی و بازرگانی می سی سی پی، نشست بازسازی دیوارهای ایمنی جنایت در محل نمایشگاه ایالت می سی سی پی را در روز چهارشنبه تعدیل کرد.

Chokwe A. Lumumba شهردار جکسون، شان تیندل، کمیسر اداره امنیت عمومی و جیمز دیویس، رئیس پلیس جکسون، همراه با دیگر رهبران جامعه در این نشست حضور داشتند.

این رویداد بر وحدت بین جامعه و مجریان قانون در تلاش برای یافتن راه حل هایی برای بحران جنایت جکسون متمرکز بود.

زمانی که می‌گویم امنیت عمومی اولویت اول ما در شورای شهر است، به‌جای شورا صحبت می‌کنم، و ما تعدادی از اولویت‌ها داریم که روی آن کار می‌کنیم تا به آن رسیدگی کنیم و سعی کنیم بازدارنده‌هایی برای حفظ آن‌ها فراهم کنیم. اشبی فوت، عضو شورای شهر، بخش 1، گفت: بچه‌هایی که از خیابان‌ها بیرون می‌روند و کارهای سازنده‌ای با زندگی‌شان انجام می‌دهند.» و ما در سال پیش رو واقعاً سخت روی آن کار خواهیم کرد.

سخنرانان تاکید کردند که در عین حال که پاسخگویی به جرم در اولویت است، بازدارندگی جرم و جلوگیری از آن قبل از شروع آن به همان اندازه مهم است.

شهردار امیدوار است که شهر بتواند روی جوانان خود برای کمک به جلوگیری از جرم سرمایه گذاری کند.

مایلم نه در گزینه جایگزین، بلکه در جنبه بازدارنده نیز سرمایه گذاری کنیم تا مطمئن شویم که به علل اصلی حمله می کنیم، تا مطمئن شویم که درک می کنیم که هر جوانی قرار است توسط کسی سازماندهی شود. لومومبا گفت، یا یک نیروی مثبت یا یک نیروی منفی. و ما باید عمدی داشته باشیم که در زندگی آنها تأثیر بگذاریم.»

[ad_2]

Leave a reply