اجساد چهار مرد مفقود پس از سقوط هلیکوپتر خلیج مکزیک پیدا شد

[ad_1]

لیزانا، خانم (WGNO) – جسد سه کارگر سکوی نفتی و یک خلبان روز سه‌شنبه پس از سقوط هلیکوپتر آنها در خلیج مکزیک در هفته گذشته به پایان رسید.

اعضای خانواده با WLOX وابسته به ABC در بیلوکسی تایید کردند که چهار مرد و هواپیما از آب بیرون کشیده شده و به پورت فورکون در جنوب لوئیزیانا آورده شده اند. به ما گفته شده که اجساد هنوز به خانواده هایشان تحویل داده نشده است.

تا کنون، تنها یک سرنشین توسط اعضای خانواده شناسایی شده است: دیوید اسکاربرو، مردی 36 ساله از لیزنا. همسر او، لیسی اسکاربرو، پس از از دست دادن پسرشان در اوایل سال جاری در اثر غرق شدن تصادفی، دومین فرزند این زوج را باردار است.

به ما گفته می شود که دیوید به مدت هشت سال در خارج از ساحل کار کرده بود و پس از دو هفته شیفت کاری برای جشن کریسمس با خانواده اش در راه خانه بود. او با سه نفر دیگر سوار بر هلیکوپتر بل 407 بود که در روز پنجشنبه (29 دسامبر) در حالی که از سکوی نفتی خارج می شد، سقوط کرد. سه مرد دیگر شناسایی نشده اند.

گارد ساحلی آمریکا تایید کرد که این هلیکوپتر متعلق به شرکت لیزینگ روتورکرافت است. این شرکت تاکنون هیچ اطلاعاتی از جمله بیانیه یا هویت قربانیان در مورد سقوط هواپیما منتشر نکرده است.

این سقوط تنها دو هفته پس از سقوط یک هلیکوپتر دیگر روتورکرافت در نزدیکی خلیج تربون رخ داد که باعث شد سه نفر سرگردان شوند تا در نهایت توسط گارد ساحلی نجات پیدا کنند.

تا کنون، مشخص نیست که چه چیزی منجر به هر یک از سه سقوط این شرکت در سال 2022 شده است – اولین تصادف دو هفته پس از سال جدید. طبق گفته هیئت ملی ایمنی حمل و نقل، تحقیقات می تواند از 12 تا 24 ماه طول بکشد.

[ad_2]

Leave a reply