ابتکار آگاه سازی HIV در جکسون آغاز می شود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – کارشناسان بهداشت گفتند که ایالت می سی سی پی در یک اپیدمی HIV است و باید تغییری ایجاد شود.

یک طرح جدید در سطح شهر روز پنجشنبه در مبارزه با HIV آغاز شد. رهبران ایمان در جکسون گرد هم آمده‌اند تا با دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون و مرکز پزشکی دانشگاه می‌سی‌سی‌پی (UMMC) برای یک ابتکار آگاهی در مورد HIV در سراسر شهر شریک شوند.

«آنطور که من می بینم، چاره ای نداریم. مسیحی واقعاً در این موضوع چاره ای ندارد. ما باید اهمیت بدهیم ما نمی توانیم انتخاب کنیم که به چه کسی اهمیت دهیم.

سازمان دهندگان گفتند که جکسون کشور را در زمینه HIV رهبری می کند، بنابراین آنها یک کمپین بازاریابی اجتماعی را راه اندازی می کنند که در رسانه های چاپی، تلویزیونی و اجتماعی خواهد بود.

«همه اینها برای کمک به مبارزه با انگ و تشویق مردم برای آزمایش، درمان و تحقیق در مورد PREP است. ایمی نون، استاد علوم رفتاری و اجتماعی در دانشگاه براون، گفت: این واقعاً برای بالا بردن صدای رهبران جامعه ما در اینجا در جکسون طراحی شده است.

یک بازمانده از ایدز گفت که در حالی که از این بیماری رنج می برد، همچنان توانسته زندگی طولانی و سالمی داشته باشد.

«به خدا توکل کردم که مرا به راه راست هدایت کند. می توانم بگویم از سال 1376 با این بیماری زندگی می کنم، هیچ مشکلی نداشته ام. فرزندان من بدون ویروس به دنیا آمدند زیرا در آن مدت من یک فرزند داشتم و توانستم با افراد بزرگی آشنا شوم.

دکتر توماس دابز، یک مقام سابق بهداشتی ایالتی، گفت داروهایی برای پیشگیری از این بیماری وجود دارد که تقریباً 100 درصد مؤثر هستند. وی افزود: اگر به زودی تشخیص داده شود، مردم می توانند زندگی عادی داشته باشند و ویروس را به کسی منتقل نکنند.

[ad_2]

Leave a reply