آیا راه حل های بحران آب می تواند مشکلات آینده را ایجاد کند؟

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – Chokwe Antar Lumumba شهردار جکسون یک کنفرانس خبری با بنی تامپسون نماینده کنگره و نمایندگان FEMA برگزار کرد.

لومومبا به‌روزرسانی‌هایی را در مورد پیشرفت‌هایی که در کارخانه آب OB Curtis در طول شب و تا صبح انجام شده است، ارائه کرد. او حتی توضیح داد که در آینده در کجا می توانیم شاهد برخی مسائل باشیم.

“خبر مثبت بوده است. ما دو روز متوالی افزایش داشته ایم. ما شاهد بهبودی در بسیاری از تانک ها هستیم. این به این معنی نیست که همه ساکنان فشار یا آب دارند، اما ما نشانه هایی از بهبودی که امیدواریم شاهد آن باشیم.”

نمایندگان FEMA و کاخ سفید صحبت کردند تا اطمینان حاصل کنند که جکسونی ها و دولت فدرال برای عبور از این بحران اینجا هستند.

میچ لندریو، مشاور ارشد پرزیدنت بایدن، گفت: “رئیس‌جمهور متعهد به حمایت خود می‌شود. به همین دلیل است که او تمام تیم خود را در اینجا جمع کرده است تا به این تلاش کمک کنند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شهردار، فرماندار و قدرت‌های موجود هستیم. مطمئن شوید که همه آب سالم دارند.”

افسر هماهنگ کننده فدرال FEMA، آلن جارویس، گفت: “ما در زمین هستیم. ما به آوردن منابع و کارکنان بیشتر ادامه می دهیم. ما برای مدت طولانی اینجا خواهیم بود، تا زمانی که ماموریت کامل شود.”

در حالی که لومومبا اخبار امیدوارکننده‌ای را در مورد OB Curtis به اشتراک گذاشت، او اشاره کرد که این پیشرفت می‌تواند مشکلات بیشتری را برای سیستم آب جکسون ایجاد کند.

“من می خواهم در مورد مشکل دیگری که ممکن است با آن مواجه شویم به شما هشدار دهم. از آنجایی که آنها می توانند فشار را در کارخانه به سطوحی افزایش دهند که در سال های زیادی مشاهده نشده است، چالش این است که آیا لوله هایی داریم که در سراسر شهر پاره می شوند یا خیر. او گفت: “این چالشی است که ما باید روی زمین باشیم و با گذشت زمان با آن مقابله کنیم.”

تا آنجا که پاسخ فدرال FEMA، هنوز مشخص نیست که چگونه خواهد بود. آنها روشن کردند که تمرکز فوری این است که آب را به مردم جکسون برگردانیم، سپس روی راه‌حل‌های بلندمدت کار کنیم.

[ad_2]

Leave a reply