آنچه می توانید در 163مین نمایشگاه ایالتی می سی سی پی انتظار داشته باشید

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یکصد و شصت و سومین نمایشگاه ایالتی می سی سی پی از 6 تا 16 اکتبر در محل نمایشگاه ایالت می سی سی پی برگزار می شود.

امسال، نمایشگاه با مراسم برش روبان در ساعت 11 صبح روز پنجشنبه 6 اکتبر در گیت 1 در نبش خیابان جفرسون و خیابان آمیت به روی عموم باز خواهد شد.

من مشتاقانه منتظر استقبال عموم مردم در 163 هستمrd نمایشگاه ایالتی می سی سی پی در روز پنج شنبه، 6 اکتبر. نمایشگاه ایالتی هر ساله به رشد خود ادامه می دهد و فعالیت های جدیدی را برای 11 روز سرگرمی پر از سرگرمی و خانوادگی در بر می گیرد.” “من هیجان زده هستم که جدیدترین اضافه شده به نمایشگاه ایالتی شما – نمایش بزرگ غرب وحشی آمریکا را اعلام کنم. نمایش بزرگ غرب وحشی آمریکا یک نمایش غربی با انرژی بالا، هیجان انگیز و سرگرم کننده است. برای بیش از 25 سال، خانواده اندزلی، مجلل و هیجان غرب آمریکا را زنده کرده است. همانطور که بوفالو بیل “غرب وحشی” را به توده ها برد، خانواده اندزلی نیز “غرب وحشی بزرگ آمریکا” را زنده کرده است. این نمایش در سراسر کشور سفر می‌کند و در نمایشگاه‌های دولتی متعدد اجرا می‌کند و ما هیجان‌زده هستیم که بخشی از سفر آنها باشیم.»

در این نمایشگاه سرگرمی های زیادی وجود خواهد داشت. در اینجا چیزی است که می توانید انتظار داشته باشید:

  • نمایش بزرگ غرب وحشی آمریکا هر روز در ساعت‌های 5:30 بعد از ظهر و 19:15 بعد از ظهر برگزار می‌شود و در آخر هفته نیز در ساعت 14:00 اجرا می‌شود. نمایشگاه در دهکده مرزی می سی سی پی با مسابقات خوک، باغ وحش حیوانات خانگی، اسب سواری، انبار قطار، نمایش مار زنگی و سایر فعالیت ها برگزار خواهد شد.
  • چهار هنرمند شناخته شده ملی در صحنه اصلی Budweiser اجرا خواهند کرد: Scotty McCreery، BoB، Midnight Star و Bobby Rush. ورود به کنسرت ها با ورود منظم نمایشگاه آزاد است. هنرمندان و گروه‌های موسیقی محلی در طول مدت نمایشگاه در صحنه اصلی اجرا خواهند کرد.
  • نمایش استعدادهای درخشان ایالتی می سی سی پی در نمایشگاه ایالتی 2022 بازمی گردد. نمایش استعدادهای درخشان جمعه، 7 اکتبر، و شنبه، 8 اکتبر، ساعت 6:00 بعد از ظهر در Coliseum برگزار می شود.
  • مسابقه زیبایی در نمایشگاه ایالت می سی سی پی در سال 2022 جدید است که یکشنبه، 9 اکتبر، ساعت 9 صبح برگزار می شود.
  • علاقه مندان به نمایشگاه می توانند همچنان منتظر بهترین کارناوال سواری ها و بازی ها، غذاهای منصفانه، نمایش های دامپروری و سیرک خانوادگی زربنی باشند.
  • نمایشگاه Ag با فروشگاه MS اصلی در داخل Trade Mart واقع خواهد شد.
  • در اولین آخر هفته نمایشگاه ایالتی ایکس ترم بول سواری Fall Nationals و Tri State Rodeo در حال بازگشت به مرکز اسب ها هستند.

مایکل لاستر، مدیر اجرایی مجتمع نمایشگاهی می سی سی پی گفت: «کارکنان ما در تمام طول سال کار می کنند تا یک نمایشگاه بزرگ ایالتی می سی سی پی ایجاد کنند. “امسال، ما سخت کوشیدیم تا نه تنها یک نمایشگاه دولتی عالی و ایمن ایجاد کنیم، بلکه یک وب سایت جدید را نیز ارائه کنیم تا همگام شدن با محل نمایشگاه را آسان تر و راحت تر کنیم. همچنین، ما یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کرده‌ایم که همه را از تمام رویدادهایی که در میدان نمایشگاه اتفاق می‌افتد، از جمله 163 آینده به‌روز نگه می‌دارد.rd نمایشگاه ایالتی می سی سی پی.»

قیمت ورودی نمایشگاه برای هر نفر 5 دلار و هزینه پارکینگ 5 دلار برای هر خودرو است. پذیرش کودکان زیر شش سال به صورت رایگان انجام می شود.

عموم مردم می توانند تا ساعت 11 صبح روز پنجشنبه 6 اکتبر، بلیت های ورودی را از باکس آفیس Coliseum خریداری کنند.

هر روز هفته از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر، به جز دوشنبه 10 اکتبر، روز کلمب، ورودی رایگان خواهد بود.

[ad_2]

Leave a reply