آنچه مردم می سی سی پی در مورد حکم سقط جنین می گویند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده برای لغو Roe v. وید هم خشم و هم جشن را در ایالت برانگیخت.

ملانی بیکر، همسایه، گفت: «فکر نمی‌کنم همه پیامدهای این حکم را بفهمند، چه معنایی برای زنان در این ایالت و چه معنایی برای نوزادان در این ایالت خواهد داشت».

“من هر روز تحت تاثیر چیزها هستم. نمی توانم در خیابان رانندگی کنم بدون اینکه تحت تاثیر چیزها قرار بگیرم. آیا زندگی مهم است؟ آیا زندگی مهم نیست؟ آیا کودکان مهم هستند؟ آیا آنها مهم نیستند؟” همسایه جیمز الکین گفت.

رای بحث برانگیز، اما مورد انتظار دادگاه، اکنون به هر ایالت این اختیار را می دهد که قوانین سقط جنین خود را تنظیم کنند. برای تنها کلینیک سقط جنین می سی سی پی، آینده نامعلوم است.

ویلیام پنتکاست، همسایه اش، گفت: “آن مکان باید خراب شود. ممکن است چیز دیگری در آنجا باشد. من فکر نمی کنم وجود آن مکان در جامعه ما درست باشد، زیرا معتقدم سقط جنین از نظر اخلاقی اشتباه است.”

دی‌جی بیکر، همسایه‌اش، می‌گوید: «راستش را بخواهم، امروز اشک ریختم، چون می‌دانستم آن‌ها این توانایی را ندارند که در بدن خود استقلال داشته باشند.»

حامیان حقوق سقط جنین بلافاصله این حکم را محکوم کردند در حالی که مخالفان سقط جنین این تصمیم را ستایش کردند.

پنطیکاست گفت: “احساس می‌کردم که Roe v. Wade باید دوباره بررسی شود. من از این تصمیم بسیار حمایت می‌کنم و فکر می‌کنم برای آینده ما بسیار مفید خواهد بود.”

“قرار است اینجا بزرگترین شهرستان باشد. ما باید حق خودمان را داشته باشیم که با بدن خود چه کاری انجام می دهیم. چگونه می توانید به ما بگویید چه کار کنیم؟ اگر این یک کودک تجاوز جنسی بود چه؟ یک پدر مواد مخدر؟

[ad_2]

Leave a reply