آنچه در مورد کلئوتا آبستون، مظنون آدم ربایی و قتل الیزا فلچر می دانیم

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG) — پلیس در تنسی روز سه شنبه اعلام کرد که جسد یک زن ممفیسی را که در جریان دویدن قبل از سحر ربوده شده بود، پیدا کرده است و این نگرانی را تایید می کند که الیزا فلچر پس از اینکه صبح جمعه به زور سوار یک خودروی شاسی بلند شده بود کشته شده است.

مارشال های ایالات متحده، کلوتا آبستون، 38 ساله را روز شنبه پس از اینکه پلیس DNA او را روی یک جفت صندل در نزدیکی جایی که آخرین بار فلچر دیده بود، کشف کرد، دستگیر کردند. پلیس جسد فلچر را تا ساعت 5 بعد از ظهر روز دوشنبه پیدا نکرد و تا صبح سه شنبه علناً تایید نکرد که جسد مال فلچر است.

آبستون قبل از پیدا شدن جسد فلچر متهم به آدم ربایی شدید و دستکاری شواهد شده بود. پس از کشف اتهام قتل اضافه شد.

کلئوتا آبستون در زندان نشسته است و ظاهراً در مورد آدم ربایی و قتل بسیار اندک صحبت می کند، اما پلیس توانسته است او را به جنایت مرتبط کند و می گوید ابستون در حال رانندگی یک خودروی SUV است که در فیلم های نظارتی در صحنه جرم دیده می شود.

آن SUV متعلق به گوندولین براون بود که در یک مجتمع آپارتمانی در جنوب شرقی ممفیس زندگی می کند.

براون گفت: “بله، من ناراحت هستم، من بسیار ناراحت هستم.”

براون اعتراف کرد که این وسیله نقلیه متعلق به او برای WREG Nexstar است، اما از گفتن اینکه چگونه کلئوتا آبستون را می‌شناسد خودداری کرد. او قاطعانه تاکید کرد که دوست دختر او نیست.

پلیس همچنین در آپارتمان براون در حال بررسی آسیب های وارده به یک در شیشه ای بود. آنها نگفتند که چگونه خسارت وارد شده است.

این تنها آدرسی نیست که به کلئوتا آبستون متصل است. مجتمع آپارتمانی دیگری در ممفیس به عنوان آدرس آبستون ذکر شده است، اما WREG متوجه شد که مادرش در واقع اینجا زندگی می کند. او خانه نبود، اما عمویش با ازدواج گفت که اتهام آدم ربایی یک تعجب است.

با این حال، این اولین باری نیست که ابستون به آدم ربایی متهم می شود. در سال 2000، به عنوان یک نوجوان، متهم شد و بعداً به جرم ربودن کمپر دوراند، وکیل ممفیس، در حالی که از یک مهمانی راه می رفت، محکوم شد. آبستون وکیل را در صندوق عقب خود راند و او را مجبور کرد از دستگاه خودپرداز پول بگیرد.

دوراند، در بیانیه‌ای که به قربانیان وارد شده، نوشته است: «خیلی خوش‌شانس بودم که توانستم از بازداشت کلئوتا آبستون فرار کنم. … به احتمال زیاد اگر فرار نمی کردم، کشته می شدم.» Commercial Appeal گزارش داد. دوراند خاطرنشان کرد که بیش از یک سال طول کشید تا ابستون اقرار گناه را امضا کند و این امتناع را “فخرفروشی زندان” نامید.

دوراند همچنین تاریخچه طولانی آبستون در سیستم دادگاه نوجوانان را شرح داد. طبق بیانیه دیورند، در سال‌های قبل از آدم ربایی، ابستون به دزدی، ضرب و جرح، حمله شدید با اسلحه و تجاوز به عنف متهم شده بود.

آبستون به 24 سال زندان محکوم شد و در سال 2020 آزاد شد.

از زمان آزادی، آبستون برای یک سرویس نظافت کار می کرد. در واقع، این رئیس او بود که به پلیس توضیح داد که ابستون در حال رانندگی بود، خودرویی که با آنچه پلیس در فیلم ربوده شدن دیده بود مطابقت داشت.

کلئوتا آبستون همچنین با اتهامات اضافی سرقت هویت، سرقت اموال 1000 دلار یا کمتر، و استفاده متقلبانه از کارت نقدی 1000 دلاری یا کمتر در رابطه با حادثه ای که یک روز قبل از ربوده شدن فلچر رخ داده است، مواجه است.

بر اساس مبایعه نامه، زنی پس از جا گذاشتن کیف پول خود در محل کار، از سرقت کارت های بانکی خود و انجام چندین خرید روی آن خبر داد.

بازرسان گفتند که ویدئوی نظارتی نشان داد که آبستون، که بعداً توسط مدیرش شناسایی شد، در حالی که برای سرویس نظافت کار می کرد، کیف پولش را برداشت. او در مجموع 901.80 دلار خرج کرد.

برادر آبستون، ماریو، نیز در آخر هفته دستگیر شد. او همچنان به اتهام مواد مخدر در زندان است.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply