آنچه در مورد انتخابات دور دوم 28 ژوئن باید بدانید؟

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – ایالت می سی سی پی در روز سه شنبه، 28 ژوئن برای دور دوم انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان پای صندوق های رای خواهند رفت. رای دهندگان واجد شرایط در مناطق 2، 3 و 4 کنگره برای نامزدی که می خواهند در انتخابات عمومی 8 نوامبر پیشروی کنند، رای خواهند داد.

رای گیری متقاطع در می سی سی پی مجاز نیست، به این معنی که شخصی که در انتخابات مقدماتی یک حزب سیاسی رای داده است نمی تواند به طور قانونی در انتخابات دور دوم اولیه حزب سیاسی دیگر رای دهد. با این حال، رای دهندگانی که در انتخابات مقدماتی رای نداده اند هنوز واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات روز سه شنبه هستند.

یادآوری روز انتخابات دور دوم جمهوری خواهان:

  • مهلت رای گیری غیرحضوری پستی: تمام برگه‌های رای غیرحضوری پستی انتخابات اولیه و عمومی باید تا 28 ژوئن مهر پست شده و ظرف پنج روز کاری از 28 ژوئن توسط دفاتر منشی شهرستان دریافت شوند تا شمارش شوند.
  • ساعت کاری محل رای گیری: محل های رای گیری در ساعت 7 صبح باز می شود و در ساعت 7 بعد از ظهر بسته می شود، با این حال، هر رای دهنده ای که در صف ساعت 7 بعدازظهر باشد، همچنان از نظر قانونی حق رای دادن را دارد.
  • موقعیت محل رای گیری: برای تأیید محل رای گیری خود با دفتر کارمند منطقه یا کمیسیون های انتخابات محلی تماس بگیرید.
  • شناسه عکس آب: واترها ملزم به نشان دادن عکس شناسایی در محل رای گیری هستند. رای دهنده ای که مدرک شناسایی عکس دار قابل قبولی نداشته باشد، حق دارد رای سوگندنامه را به صندوق بیندازد.
    • برای مشاهده لیست شناسه های عکس قابل قبول اینجا را کلیک کنید.
  • کمپین: تبلیغات برای هر نامزدی در فاصله 150 فوتی هر ورودی به محل رای گیری غیرقانونی است، مگر اینکه در ملک شخصی باشد.
  • پرسه زدن: محل های رای گیری باید به فاصله 30 فوت از هر ورودی همه مردم به جز مقامات انتخاباتی، رای دهندگانی که منتظر رای دادن هستند یا ناظران مجاز رای گیری خالی باشد.
  • گوشی های دوربین دار: آب ها از گرفتن عکس از برگه رای علامت گذاری شده خود ممنوع هستند.

مشکلاتی که در صندوق های رای مشاهده شده توسط ناظران ایالتی یا در غیر این صورت به بخش انتخابات گزارش می شود. مشکلات به مراجع از جمله لوی سارنوالی یا دادستانی مربوطه ارجاع خواهد شد.

برای مشاهده نمونه رای اینجا کلیک کنید.

[ad_2]

Leave a reply