آشپز می سی سی پی برای نبرد در غذای دریایی بزرگ آمریکایی

[ad_1]

توپلو، خانم (WJTV) – مقامات لوئیزیانا اعلام کردند که سرآشپز کوپر میلر، از رستوران لیفتراک در توپلو، می سی سی پی، با 13 سرآشپز دیگر از سراسر کشور در هجدهمین غذای دریایی بزرگ آمریکایی روبرو خواهد شد.

میلر در زمانی که در لیفتراک است، برداشت خود را از غذاهای کریول جنوبی ارائه می دهد. او یک دهه را با برخی از بهترین سرآشپزهای جنوب، از جمله کار با برنده جایزه جیمز ریش، لینتون هاپکینز و شخصیت شبکه غذا، ریچارد بلیز، گذراند، قبل از اینکه در سال 2018 به می سی سی پی بازگشت و کنترل لیفتراک را به دست گرفت.

در 12 می 2022، میلر به عنوان پادشاه غذاهای دریایی می سی سی پی تاج گذاری کرد و جایگاه خود را در غذای دریایی بزرگ آمریکایی به دست آورد. غذای دریایی بزرگ آمریکایی 2022 در مرکز همایش ارنست ان موریال در نیواورلئان در روز شنبه، 6 آگوست برگزار خواهد شد.

هجدهمین رویداد سالانه با مراسم افتتاحیه در ساعت 11:15 صبح آغاز می شود و 14 سرآشپز که هر کدام نماینده ایالت خود هستند، در مقابل تماشاچیان زنده و هیئتی از داوران تحسین شده ملی آشپزی می کنند.

برای واجد شرایط بودن برای رقابت در این رویداد، سرآشپزها باید یا عنوان فعلی پادشاه یا ملکه غذاهای دریایی را داشته باشند یا توسط معاون فرماندار ایالت یا قلمرو مربوطه خود منصوب شوند. این رویداد همزمان با نمایشگاه انجمن رستوران های لوئیزیانا برگزار می شود. بلیط درب منزل 10 دلار است.

[ad_2]

Leave a reply