آرون کارتر خواننده در 34 سالگی درگذشت

[ad_1]

منطقه لس آنجلس (KTLA/NEXSTAR) – به گزارش TMZ، آرون کارتر ستاره موسیقی پاپ در 34 سالگی در خانه خود در کالیفرنیا درگذشت. مرگ او به هالیوود ریپورتر نیز تایید شد.

TMZ گفته است که جسد کارتر در خانه اش در لنکستر پس از غرق شدن در وان حمام پیدا شده است.

به گفته اداره آتش نشانی لس آنجلس، مسئولان به یک غرق شدگی درست قبل از ساعت 11 صبح در بلوک 42000 دره ویستا درایو پاسخ دادند. به گزارش هالیوود ریپورتر، اداره پلیس لس آنجلس هویت قربانی را شناسایی نکرد، اما تایید کرد که یک قتل در آدرس کارتر رخ داده است.

کارتر، برادر کوچکتر نیک کارتر از گروه پسران بک استریت، به عنوان یک ستاره کودک، ابتدا به عنوان یک خواننده و سپس به عنوان بازیگر در برنامه های سینمایی و تلویزیونی مانند “لیزی مک گوایر” و “بهشت هفتم” به شهرت رسید.

کارتر شاید بیشتر برای آلبوم دومش “Aaron’s Party (Come Get It)” شناخته شده باشد که در سال 2000 منتشر شد و گواهینامه سه پلاتین دریافت کرد. این آلبوم شامل آهنگ عنوان و همچنین کاور «I Want Candy» و آهنگی با مضمون بسکتبال به نام «That’s How I Beat Shaq» بود.

او در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 تورهای جهانی را برای بک استریت بویز و بریتنی اسپیرز افتتاح کرد.

به گزارش E!، کارتر به طور مشخص سال‌ها با اعتیاد مبارزه کرد، با مشکلات قانونی و ورود به دوره توانبخشی در حالی که به حرفه موسیقی خود ادامه داد. آخرین آلبوم استودیویی کارتر، “Love” در سال 2018 منتشر شد.

او همچنین به طور علنی با بسیاری از جمله برادرش نیک کارتر که او را متهم به تلاش برای تحت کنترل نگه داشتن او کرد، دشمنی کرد. این دو برادر در سال 2006 در “خانه کارترها” ساخته E! با هم ظاهر شدند. در این برنامه چندین عضو خانواده کارتر در حالی که برای هموار کردن روابط خود تلاش می کردند، حضور داشتند.

به گزارش سی ان ان، در سال 2019، کارتر در «دکترها» فاش کرد که به «اختلال چند شخصیتی، اسکیزوفرنی، اضطراب حاد و افسردگی شیدایی» مبتلا شده است.

کارتر پسری به نام شاهزاده از خود به جای می گذارد.

“شهرت در سنین پایین اغلب یک نفرین است تا یک نعمت و زنده ماندن از آن کار آسانی نیست. آرون کارتر”، ترانه سرای برنده جایزه گرمی دایان وارن بعدازظهر شنبه با انتشار خبر توییت کرد.

آخرین توییت کارتر، ارسال شده در نوامبر 3، می‌خواند: «یو کانیه بیا حرف بزنیم… مرد به مرد»، با اشاره به خواننده رپ Ye، معروف به کانیه وست، که اخیراً چندین اظهارنظر یهودی‌ستیزانه داشته است.

برای به‌روزرسانی‌های این داستان در حال توسعه دوباره بررسی کنید.



[ad_2]

Leave a reply