آرایشگر جکسون می گوید که کسب و کار او بدون آب آسیب می بیند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – بسیاری از مشاغل جکسون به دلیل بحران آب دچار فشار مالی هستند.

تریسی اسمیت صاحب آرایشگاه و سالن آرایشگاه اسمیت است. او بیش از 20 سال است که در جکسون موهایش را کوتاه می‌کند، اما نمی‌داند که تا چه زمانی می‌تواند تحت شرایط فعلی به فعالیت خود ادامه دهد.

“من در واقع به جابجایی نگاه می‌کنم، زیرا این خیلی اتفاق می‌افتد. می‌توانم بگویم می‌دانم پول در راه است، اما خیلی اتفاق می‌افتد. نمی‌توانم مکان را تمیز نگه دارم. ما توالت‌ها را می‌شوییم، آب در توالت می‌ریزیم. برای شستن توالت ها. باید آب را داخل سطل شوینده بریزم چون آب نداریم و دارم آب می خرم. این در حال تبدیل شدن به یک فشار اقتصادی است.”

سیستم تهویه مطبوع مرکزی آن به غیر از اینکه قادر به ارائه خدمات کامل نیست، از دیگ بخار کار می کند. بدون آب، سیستم کارایی ندارد.

“من می دانم چگونه بداهه کنم. من می دانم چگونه کارها را درست کنم. اما خسته هستم. در حال حاضر هوا سرد است اما بخاری وجود ندارد. در این ساختمان به دلیل آب تهویه هوا وجود ندارد. سیستم روی دیگ بخار است.” اسمیت گفت: هیچ گرمایشی وجود ندارد، هوا وجود ندارد.

برای او، اوضاع به قدری بد است که مجبور شده است قیمت‌هایش را تعدیل کند و هزینه کمتری نسبت به سال‌های پیش دریافت کند. او گفت وقتی یک جزء ضروری مانند آب نداشته باشید، راه اندازی یک تجارت دشوار است.

[ad_2]

Leave a reply