آثار جنگ داخلی در کنار رودخانه می سی سی پی یافت شد

[ad_1]

ممفیس، تن. – سطح پایین آب در رودخانه می سی سی پی به شکارچیان گنج مدرن اجازه می دهد تا آثار جنگ داخلی را در امتداد ساحل رودخانه کشف کنند.

در آخر هفته، رایلی برایانت تعدادی گلوله مربوط به دوران جنگ داخلی و یک بشقاب آمریکایی که معمولاً روی کیسه‌های فشنگ سربازان جنگ داخلی در زیر پل‌ها در انتهای جنوبی مرکز شهر ممفیس یافت می‌شود.

عکس از ملیسا مون، WREG
با حسن نیت: رایلی برایانت

این سگک در شرایط تقریباً عالی بود. برایانت یافته خود را در TikTok و Instagram به اشتراک گذاشت و به سختی توانست هیجان خود را مهار کند.

برایانت گفت: “من داشتم عصبانی بودم.” “شما هرگز آن‌ها را پیدا نمی‌کنید، حتی کمتر روی زمین دراز کشیده‌اند. بنابراین، بسیار مرتب بود.”

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8100869″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p0″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”:”wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”News”،”cs_ucfr”:””}} “dfp”:{“adTagUrl”:”

او تخمین می زند که این بشقاب تا 250 دلار ارزش داشته باشد، اما قصد فروش آن را ندارد. در عوض، برایانت گفت که آن را به مجموعه‌ای که در نمایشگاه‌های آثار باستانی در سراسر کشور می‌برد، اضافه خواهد کرد.

برایانت گفت: “من فقط برای آموزش مردم آن را جابجا می کنم. هرگز چیزی را که پیدا می کنم نمی فروشم. صادقانه بگویم، برای من ارزش احساسی زیادی دارد.”

منطقه ای که برایانت آثار جنگ داخلی را در آن یافت درست زیر بلوف هایی است که ارتش کنفدراسیون در طول جنگ داخلی فورت پیکرینگ را در آنجا سرنشین کرد.

برایانت گفت که قبلاً بلوف را برای یافتن مصنوعات جستجو کرده بود، اما وقتی دید که رودخانه چقدر پایین است، تصمیم گرفت ببیند چه چیزی را می تواند در ساحل پیدا کند.

برایانت گفت: “این ده برابر کمتر از آنچه در طول زندگی من بوده است.” من گفتم اینجا باید چیزهایی وجود داشته باشد که هیچ کس نتوانسته است به آنها برسد زیرا تمام مدت در آب بوده است.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8100874″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p1″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”:”wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”News”،”cs_ucfr”:””}} “dfp”:{“adTagUrl”:”

دوشنبه، برایانت گلوله های جنگ داخلی بیشتری، یک بطری شیشه ای از شرکت JJ Henrich Bottling که در دهه 1880 آب سودا را بطری می کرد، یک قلاب گوشتی که احتمالاً توسط یک قایق ماهیگیری در دهه 1800 استفاده می شد، و یک قفل پارو قدیمی برای یک قایق ردیفی پیدا کرد.

برایانت فیلمبردار ارشد مجله آمریکایی دیگر است، اما این دانشجوی کالج گفت گنج یابی نیز سرگرمی ای است که او سال هاست انجام می دهد و از اشتراک گذاری آن با مردم لذت می برد.

برایانت و یافته هایش را در اینستاگرام دنبال کنید.



[ad_2]

Leave a reply