آتش سوزی عمدی در نزدیکی دانشگاه ایالتی جکسون ایجاد شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – آتش نشانان جکسون گفتند چندین آتش سوزی در طول شب به طور عمدی در نزدیکی دانشگاه ایالتی جکسون (JSU) ایجاد شده است.

مقامات گفتند که حوالی ساعت 2:45 بامداد روز سه شنبه 8 نوامبر تماسی در مورد آتش سوزی دریافت کردند.

خدمه برای خاموش کردن آتش سوزی در خیابان رابینسون، خیابان پاسکاگولا، خیابان بریگز، خیابان آیزایا مونتگومری، خیابان لینچ، خیابان دالتون، و خیابان تری تلاش کردند.

برخی از ساختمان هایی که در اثر آتش سوزی آسیب دیدند عبارتند از کلیسای لوتری Epiphany و کلیسای معبد بیت لحم بزرگ. همچنین آتش سوزی در زمین بیسبال JSU رخ داد.

پاتریک آرمون، دستیار رئیس آتش نشانی، گفت که آتش سوزی مشکوک آتش سوزی را در نزدیکی محوطه دانشگاه JSU ایجاد کرد. تا صبح روز سه شنبه گزارشی از مصدومیت گزارش نشده است.

اداره پلیس کاپیتول و اداره پلیس جکسون (JPD) نیز به صحنه واکنش نشان دادند.

مقامات در حال حاضر برای یافتن مظنون تلاش می کنند. پلیس تصاویر نظارتی را از مظنون منتشر کرد که به عنوان دوین مک لورین شناسایی شد. اگر کسی اطلاعاتی در مورد محل نگهداری خود دارد، با JPD با شماره 601-960-1234 تماس بگیرید یا با Crime Stoppers با شماره 601-355-TIPS (8477) تماس بگیرید.

در جلسه شورای شهر روز سه شنبه، شهردار Chokwe A. Lumumba به آتش سوزی ها پرداخت.

ما هنوز نمی‌دانیم چه کسی یا چرا، اما می‌خواهم از آتش‌نشان‌ها تشکر کنم، زیرا آنها توانستند به آن پاسخ دهند و همچنان به ایستگاه‌ها برگردند، تا مردم بتوانند برای آه… برای حوزه‌های رای‌دهی راه‌اندازی کنند. لومومبا اظهار داشت.

دفتر مارشال آتش نشانی ایالت می سی سی پی به همراه ماموران ویژه ATF نیواورلئان در تحقیقات در مورد پرونده های آتش سوزی کمک می کند.

معاونان SFMO در حال بررسی آتش سوزی در زمین بیسبال JSU هستند زیرا این زمین متعلق به دولت است. همچنین از SFMO توسط اداره آتش نشانی جکسون (JFD) خواسته شد تا در تحقیقات در کلیسای Epiphany و کلیسای معبد بیت لحم بزرگ کمک کند.

مارشال آتش نشانی ایالتی مایک چانی گفت: «جی اف دی از دفتر مارشال آتش نشانی خواسته است تا دو فروند K9 آتش سوزی ما را برای تحقیق در کلیساها بیاورد. «ما به دنبال یک مظنون هستیم. اگر اطلاعاتی دارید، می‌توانید تا 5000 دلار جایزه دریافت کنید، اگر این اطلاعات منجر به محکومیت دستگیری و آتش‌سوزی شود.»

برای گزارش اطلاعات در مورد این آتش سوزی ها به SFMO، با شماره 601-359-1061 تماس بگیرید.

با برگزاری انتخابات صبح روز سه شنبه، هیچ مرکز رأی گیری تحت تأثیر آتش سوزی قرار نگرفته است.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply