آب و هوای زمستانی سیستم‌های آبی را در اعماق جنوب به هم می‌زند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – یک ضربه سرمایی که جنوب عمیق را پوشانده است، در حالی که مقامات محلی برای تعمیر نشتی‌های گسترده و شکستگی لوله‌ها تلاش می‌کنند، سیستم‌های آب را خراب کرده است و برخی از مردم را مجبور به اتخاذ تدابیر شدید برای گذراندن بدون دسترسی مطمئن به آب جاری کرده است.

خرابی‌های زیرساختی به‌سرعت پس از چند روز سرما در مناطقی که دوره‌های طولانی هوای سرد غیرعادی است، به وجود آمد.

مشکلات آب در مکان‌هایی مانند جکسون، می‌سی‌سی‌پی، جایی که سیستم آب تا حدی در اواخر ماه اوت فروریخت و خرابی‌های مکرر مرتبط با آب‌وهوا داشت، حاد است. شهردار جکسون، چوکوه آنتار لومومبا، عصر روز دوشنبه وضعیت اضطراری محلی اعلام کرد زیرا سیستم آب مشکل دار آن به دلیل شکستگی و نشتی لوله ها نتوانست فشار کافی ایجاد کند.

خدمه روزها برای شناسایی نشتی ها کار کرده اند، اما مقامات شهری گفتند که فشار کم است یا وجود ندارد.

تکمیا بنت گفت از جمعه هیچ آب نخورده است. او و چهار فرزندش در روز کریسمس بدون آب از خواب بیدار شدند.

کریسمس خیلی شبیه بود که گرینچ آمد و آن را دزدید. نمی توانستم برای بچه هایم غذا درست کنم. بنت می‌گوید: «بیشتر شبیه حالت بقا بودیم. بچه‌هایم هدیه‌شان را باز می‌کردند، اما ما حتی آب هم نداشتیم. حتی نتوانستم شام کریسمس درست کنم.”

بنت گفت: مردم به سمت سایت‌های توزیع آب که توسط شهر راه‌اندازی شده بود هجوم می‌آوردند، اما این خطوط «تا زمانی که چشم می‌توانست ببیند» بود.

شستشوی توالت بدون هیچ فشاری به مقدار زیادی آب نیاز دارد، یک کالای گرم در جکسون. بنابراین او شروع به پوشاندن کاسه توالت خود با کیسه های پلاستیکی و آسترهای سطل زباله کرد.

بنت می‌گوید: «ما در واقع در کیسه‌هایی مدفوع می‌کنیم و آنها را می‌بندیم و در سطل زباله می‌اندازیم.

در سرتاسر Deep South، صدها نشت از لوله‌های شکسته، برج‌های آب را سریع‌تر از کارخانه‌های تصفیه می‌توانستند تخلیه کنند.

سلما، آلاباما، در سومین روز تلاش برای یافتن نشت‌ها بود و از دوشنبه شروع کرد تا خطوط اصلی را تعطیل کند و خدمات را قطع کند تا تلاش کند جایی که بزرگترین نشت‌ها اتفاق می‌افتد، شهردار جیمز پرکینز جونیور. در بیانیه ای گفت.

به گفته مقامات، خدمه آب در فلورانس، کارولینای جنوبی، سرانجام روز سه‌شنبه موفق شدند پس از اینکه مجبور شدند تقریباً تمام خطوط آبی شهر را دنبال کنند تا یک نشتی بزرگ اما پنهان را پیدا کنند، فشار آب را دوباره بالا ببرند.

مشکلات گسترده آب نیز در گرجستان ادامه یافت. مقامات روز دوشنبه پس از ترکیدگی لوله‌ها که باعث از دست دادن آب بسیاری از مشتریان در روز یکشنبه شد، توزیع آب را در شهرستان کلایتون، حومه‌ای در جنوب آتلانتا آغاز کردند.

ماریا لاندروس، ساکن 30 ساله پارک جنگلی، به WXIA-TV به زبان اسپانیایی گفت: «این احساس خوبی نیست، و ما غمگین هستیم زیرا در کریسمس، از خواب بیدار شدم تا تامالی درست کنم و متوجه شدم که آب نداریم. “این باعث گریه من شد زیرا می خواستم آن را برای خانواده ام بپزم. اکنون ما نگران هستیم زیرا نمی دانیم چه زمانی ممکن است آب دوباره بازگردد.

خودروها در گوشه ای از ایستگاه پلیس پارک جنگلی صف کشیده بودند و مقامات شهری 200 کیسه آب را طی سه ساعت پخش کردند.

ما اینجا هستیم تا از آب برای اساسی ترین نیازها استفاده کنیم — برای حمام. می‌توانیم از دوش گرفتن خودداری کنیم، اما می‌خواهیم از آب برای بقیه استفاده کنیم. ویکتور لاندروس گفت: احساس می کنم با این اتفاق به 50 یا 60 سال پیش برگشتیم.

همچنین آب در میلج ویل در مرکز جورجیا توزیع می شد، جایی که صدها نفر از ساکنان آن از روز یکشنبه به دلیل خرابی شبکه برق بدون آب بودند. برخی از ساکنان روز دوشنبه به WMAZ-TV گفتند که آب را در سطل ها از حوض ها و استخرها برای شستشوی توالت ها حمل می کردند.

تعدادی از مناطق دیگر از فشار کم آب گزارش کردند و به ساکنان توصیه کردند که آب را بجوشانند، از جمله بخش‌های وسیعی از حومه آتلانتا در شهرستان‌های DeKalb و Forsyth.

آب بسته بندی شده روز سه شنبه در ممفیس، تنسی توزیع می شد، جایی که مقامات از مردم خواستند “تمام استفاده های غیر ضروری آب را محدود کنند.”

در بیانیه ای اعلام شد که یک طرح مدیریت اضطراری خشکسالی روز دوشنبه توسط Memphis Light، Gas and Water اجرا شد که استفاده های غیرضروری از آب مانند شستن ماشین ها را در حالی که این شرکت برای یافتن، تعمیر یا جداسازی خرابی های اصلی و خدمات آب شکسته کار می کند ممنوع می کند. . شکستگی ها منجر به کاهش قابل توجه فشار به سیستم آب آشامیدنی شد.

مشکلات آب از دسامبر آغاز شد. 24 زمانی که این شرکت اعلام کرد که چندین بار به دلیل یخ زدگی آب و هوا و قطع برق دچار قطع شدن خطوط شده است. نور، گاز و آب ممفیس، که به بیش از 440000 مشتری در ممفیس و شهرستان شلبی خدمات رسانی می کند، در آن زمان گفت که همه مشتریان باید هنگام استفاده از آب صرفه جویی کرده و آن را بجوشانند.

در کنتاکی، منطقه آبی شهرستان مید از 5000 مشتری خود خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند. اما سپس در بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل دمای پایین و افزایش تقاضا، قادر به ادامه دادن نیست و به طور موقت خدمات برخی از مناطق را قطع می کند تا مخازن دوباره پر شوند.

بخش‌هایی از آشویل، کارولینای شمالی، دچار قطعی آب بودند یا به آنها توصیه شد که آب را بجوشانند. این شهر بعد از ظهر سه شنبه گفت که یک مرکز تولید آب در بخش جنوبی شهر از دسامبر قادر به تولید آب نبوده است. 24، و این مشکل با شکست خطوط به دلیل دمای بسیار سرد تشدید شده است.

مقامات مردم سراسر جنوب را تشویق کردند که در طول سرمای طولانی مدت شیر ​​آب را چکه کنند، زیرا آب در حال حرکت از طریق لوله ها کمتر احتمال دارد یخ بزند. اما به محض اینکه دما به بالای 32 درجه فارنهایت (0 سانتیگراد) رسید، آنها گفتند که مردم باید قطره چکه را متوقف کنند. این یخ زدگی همچنین به این معنی است که لوله های یخ زده و شکسته به طور ناگهانی شروع به نشت می کنند.

آب وقتی یخ می زند منبسط می شود و لوله هایی که محافظت نمی شوند می ترکد. سپس وقتی دما بالا می رود، آن لوله های شکسته شروع به نشت صدها یا هزاران گالن آب می کنند.

در شهرهای کمربند خورشیدی مانند جکسون، سیستم‌های آبی در برابر آب و هوای پرتلاطم مقاومت نمی‌کنند. ده‌ها هزار نفر از ساکنان جکسون در پایتخت می‌سی‌سی‌پی نیز در جریان سرمای شدید در سال 2021 برای روزها بدون آب روان ماندند، اما در اواخر ماه اوت دوباره سیستم آب از کار افتاد.

بنت قول داد که سال آینده در این زمان در شهر زندگی نخواهد کرد.

“می دانم که می گویند قبل از اینکه بهتر شود بدتر می شود. اما من نمی توانم صبر کنم تا دیگر بهتر نشود.”

___

جفری کالینز، روزنامه نگار آسوشیتدپرس در کلمبیا، کارولینای جنوبی؛ جف امی در آتلانتا؛ ربکا رینولدز در لوئیزویل، کنتاکی؛ و جاناتان درو در رالی، کارولینای شمالی، به این گزارش کمک کردند.

[ad_2]

Leave a reply