لایحه تمدید Medicaid پس از زایمان به فرماندار می سی سی پی می رسد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – مجلس می سی سی پی لایحه ای را تصویب کرده است که به زنان پس از زایمان یک سال کامل تحت پوشش بیمه درمانی قرار می دهد.

لایحه 2212 سنا با 89 رای موافق در مقابل 29 رای موافق به تصویب رسید. این لایحه اکنون به فرماندار تیت ریوز (R-Miss) می رسد که اخیراً حمایت خود را از این لایحه اعلام کرده و گفته است که آن را امضا خواهد کرد.

ریوز گفت که حاضر است این کار را “به عنوان بخشی از برنامه جدید ما برای زندگی” انجام دهد. او گفت که نوزادان بیشتری به دنیا خواهند آمد زیرا سال گذشته دادگاه عالی ایالات متحده حقوق سقط جنین را در سراسر کشور در پرونده ای که در می سی سی پی آغاز شد لغو کرد.

ریوز نوشت: “من معتقدم این چیز زیبایی است.” من همچنین معتقدم که استرس بیشتری توسط مادران می سی سی پی احساس خواهد شد. ما باید آنها را دوست داشته باشیم. ما باید از آنها حمایت کنیم.»

Medicaid حدود 60 درصد از تولدها در می سی سی پی را پرداخت می کند. این ایالت یکی از فقیرترین ایالت های ایالات متحده است و نرخ مرگ و میر نوزادان و مادران بالایی دارد. زنان سیاه پوست به طور قابل توجهی بیشتر در معرض عوارض پس از بارداری هستند.

سنای می سی سی پی، به ویژه سناتور کوین بلک ول و سناتور نیکول بوید، از قانون تمدید مراقبت پس از زایمان برای مادران از 60 روز به 12 ماه حمایت کردند، همانطور که اکثر ایالت ها انجام داده اند. آن کار سخت نتیجه داد. ما از تصویب لایحه 2212 سنا توسط مجلس نمایندگان قدردانی می کنیم. هنگامی که ما مادران سالمی داریم، نوزادان سالمی داریم – نمونه ای عالی از سیاست حمایت از زندگی پس از دابز.

“توسعه پس از زایمان Medicaid که از هر دو اتاق عبور می کند، برای می سی سی پی چیز بسیار خوبی است. رابرت جانسون، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا، از مدافعان و متخصصان پزشکی که به طور خستگی ناپذیر برای اطمینان از رسیدن این لحظه جنگیدند، و از بسیاری از مردم می سی سی پی که صحبت کردند تا به رهبران ایالت منتخب ما بفهمانند که مادران و نوزادان می سی سی پی سزاوار بهتری هستند سپاسگزاریم. -منطقه 94) و رهبر اقلیت سنا دریک سیمونز (منطقه 12 D) در بیانیه ای مشترک گفتند.

بیست و هشت ایالت و ناحیه کلمبیا پوشش Medicaid پس از زایمان را تا یک سال کامل افزایش داده اند.

از زمانی که وضعیت اضطراری بهداشت عمومی COVID-19 در سال 2020 آغاز شد، می سی سی پی یک سال کامل پوشش پس از زایمان را مجاز دانست، اگرچه بسیاری از بیماران گفتند که ایالت کاری انجام نداده است تا بدانند پوشش بیش از دو ماه معمول باقی می ماند.

اورژانس ملی بهداشت عمومی در ماه مه منقضی می شود.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply