Google جلسات را ممنوع کرد و به طور غیرمنتظره ای کار از راه دور را دوباره اختراع کرد. این یک بازی تغییر دهنده است

[ad_1]

در سال 2020، گوگل وقتی جلسات مجازی را ممنوع کرد، آرواره ها را کنار گذاشت و میلیون ها نفر را به شادی خالص فرستاد. این آزمایشی بود برای اینکه ببینیم آیا انجام این کار با هر یک از مزایای مشکوک آن، مانند افزایش بهره وری و بهبود رضایت در محل کار همراه خواهد بود – در حالی که با کاهش زمان تلف شده میلیون ها دلار برای شرکت صرفه جویی می شود. سال‌ها بعد، به نظر می‌رسد که رویکرد آن درست فرضیه‌اش را ثابت کرده است، اما همچنین ثابت کرده است که بسیاری از افراد رویکرد اشتباهی برای کار از راه دور دارند.

گوگل به طور ناخواسته معنای کار از راه دور را تغییر داده است. و با انجام این کار، کار از راه دور را دوباره اختراع کرده است و استاندارد طلایی جدیدی را برای نقش‌های مستقل ایجاد کرده است – و اینکه یکی از 10 بهترین مکان کشور برای کار کردن است.

آنچه اکنون می بینیم این است که با تغییر جهان به سمت پذیرش گسترده تر کار از راه دور، کار جدید از خانه تبدیل به کار از هر کجا می شود.

برای کارمندان، این به معنای آزادی واقعی جغرافیایی بیشتر است، جایی که مناطق زمانی تا حد زیادی نامربوط هستند و زمان بسیار محترم است. زیرا واقعیت این است که کار از راه دور آنطور که بسیاری معتقدند به معنای استقلال کامل مکان نیست.

به عنوان فردی که به اندازه کافی خوش شانس بوده که سال ها از راه دور کار کرده است، می توانم بگویم که همه کارهای از راه دور یکسان ایجاد نمی شوند. چیزی که به آن پی بردم این است که میزان آزادی من (و شادی در محل کار) تنها با فاصله رفت و آمد من از یک اتاق به اتاق دیگر سنجیده نمی شود. اما چقدر فضا دارم که مستقل کار کنم.

این فقط کارمندان نیستند که از یک مدل کار از هر نقطه راه دور بهره می برند. برای کارفرمایان، این نه تنها به پرورش نیروی کار شادتر و مولدتر کمک می کند، بلکه آزادسازی کارکنان نیز به معنای آزاد کردن زمان بیشتری است و پول بیشتری در بانک وام می دهد.

در اینجا مزایای کلیدی اتخاذ مدل کار از راه دور “کار از هر کجا” آمده است:

  • کاهش هزینه ها: افراد را از هر کجا استخدام کنید و همچنین ساعات تلف شده در جلسات را کاهش دهید.
  • افزایش بهره وری: زمان کمتر در جلسات به معنای زمان بیشتر برای بهره وری است.
  • حفظ کارکنان: افزایش رضایت در محل کار به کاهش جابجایی کارکنان کمک می کند.

این نوعی موقعیت برد-برد است که هر کسب و کاری باید برای آن تلاش کند. و بنابراین در زیر سه راه ساده برای حرکت شماره‌گیر به سمت تبدیل شدن به یک کارفرمای با رتبه برتر و کاری از هر مکانی وجود دارد.

با جلسات استراتژیک باشید

برای محدود کردن جلسات، باید بدانید که چگونه تعیین کنید که آیا به جلسه نیاز دارید یا خیر.

زمانی که:

  • جلسات به جای همکاری، ارائه هستند.
  • طوفان فکری یا کار عملی برای انجام دادن وجود ندارد.
  • هیچ موضوع مهمی وجود ندارد که نیاز به حل و فصل فوری داشته باشد.

علاوه بر این، به طور کلی از دعوت از شرکت‌کنندگانی که واقعاً انتظار نمی‌رود شرکت کنند یا مشارکت داشته باشند، خودداری کنید (به‌جای آن یک قطعه ضبط شده برای آنها ارسال کنید). به یاد داشته باشید، حضور، با شرکت کردن یکسان نیست و اندازه مناسب جلسه لزوماً آن چیزی نیست که شما فکر می کنید.

تغییر به سمت موقعیت های مبتنی بر بهره وری

کسب‌وکارها برای کار از خانه – و اصلاً از کار از هر نقطه‌ای به محل کارشان مهم نیست، باید به کارکنان خود اعتماد کنند. بهترین راه برای ایجاد سیستمی که در آن اعتماد ایجاد شده باشد، این است که موقعیت ها را حول خروجی متمرکز کنید تا نقش ها بر اساس بهره وری باشد نه مبتنی بر زمان.

این یک تغییر کلیدی است که کارمندان را از تمرکز بر زمانی که صرف می‌کنند دور می‌کند و در عوض آنها را قادر می‌سازد تا روی کاری که انجام می‌دهند تمرکز کنند. برای انجام این کار، به کارمندان وظایف روشن، قابل تحویل، و موفقیت اهداف را برای اندازه گیری آسان تر برای کارمند و کارفرما بدهید.

رویکردی خلاقانه برای همکاری داشته باشید

جلسات کمتر به این معنی است که اصلاح رویکرد شما برای همکاری ضروری است.

از آنجایی که نقش‌ها به موقعیت‌های مستقل از زمان تبدیل می‌شوند، باید راه‌های جدیدی برای همکاری از راه دور بیابید که بسیاری را مجبور به کار روی چیزی کنید که بسیاری سال‌ها نیاز به کار روی آن داشتند. در حالی که این کار از یک کسب و کار به تجارت دیگر متفاوت به نظر می رسد، یکی از راه های کلیدی برای انجام این کار، اجتناب از جلساتی است که در آن کارمندان در محل قرار می گیرند.

درعوض، کارمندان را در مورد آنچه می خواهید از جلسه بیرون بیاورید، آگاه کنید تا با آمادگی وارد جلسه شوند. همچنین کمک می‌کند تا جلسات با سکوت کریکت‌ها آغشته نشود – کلیدی برای برپایی بهترین جلسات تیمی.

هر چقدر هم که برخی از این چیزها پیش پا افتاده و بدیهی به نظر برسد، اغلب نادیده گرفته می شوند یا کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. با انجام این نوع کارها می توانید به کارفرمای بهتر و محیط کاری جذاب تری تبدیل شوید. نتیجه این است که تقریباً هر کسب و کاری با کارکنان از راه دور می تواند از این استراتژی ها برای تبدیل شدن به یک کارفرمای بهتر و یک تجارت سودآورتر استفاده کند. و آنچه در آن خلاصه می شود مسلماً با ارزش ترین چیز در تجارت است: اعتماد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]