چگونه با تقسیم بار تورم وفاداری مشتری ایجاد کنیم

[ad_1]

تورم در اواخر سال 2021 به رکورد 39 ساله رسید و هیچ نشانه ای از توقف آن به این زودی ها نشان نمی دهد. از آنجایی که نگرانی های همه گیر و مسائل زنجیره تامین همچنان بر استرس افزوده می شود، شرکت ها بار دیگر به جای رشد به دنبال راه هایی برای بقا هستند.

اغلب اوقات، افزایش هزینه های ناشی از تورم به مصرف کننده منتقل می شود. اما برخی از شرکت‌ها هستند که راه‌هایی برای باز نگه‌داشتن درهای خود پیدا می‌کنند و در عین حال از تاثیرگذاری این هزینه‌های تورمی بر مشتریان خود جلوگیری می‌کنند. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید صفحه ای از کتاب بازی آنها را برای ایجاد وفاداری بیشتر مشتری انتخاب کنید.

1. در مورد بسته بندی تجدید نظر کنید

زمانی که تورم افزایش می‌یابد، یکی از بهترین راه‌ها برای رفع این مشکل، کاهش هزینه‌ها است. با کارآمدتر شدن، یک کسب و کار می تواند هزینه های اضافی را کاهش دهد و همچنان همان محصول را بدون افزایش قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

البته، محدودیتی برای کارهایی که یک کسب و کار می‌تواند انجام دهد، قبل از شروع تلاش‌های کاهش هزینه برای تأثیرگذاری بر کیفیت محصولات یا خدماتش وجود دارد. یکی از راه‌های غلبه بر این مشکل، دعوت از مشتریان در فرآیند صرفه‌جویی در هزینه با تجدیدنظر در بسته‌بندی است. به عنوان مثال، نام تجاری غذای حیوانات خانگی Canidae با Petco برای ایجاد ایستگاه های کیبل قابل پر کردن شریک شد. صاحبان سگ می توانند از ماشین های خود سرویس برای پر کردن کیسه های زیپ دار قابل استفاده مجدد با غذای حیوانات خانگی با قیمت 2.75 دلار به ازای هر پوند استفاده کنند – صرفه جویی قابل توجهی در مقایسه با جایگزین های از پیش بسته بندی شده.

2. مشتریان را وادار کنید تا برای شما کار کنند

از برنامه‌های ارجاع تا فرصت‌های وابسته، تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها به دنبال راه‌هایی برای جذب مشتریان خود در بازی صرفه‌جویی در پول بوده‌اند.

این به مشتریان این فرصت را می دهد که با سرمایه گذاری زمان و منابع خود در چیزی که به اندازه کافی به آن اهمیت می دهند تا شخصاً تأیید کنند، مقداری پول پس انداز کنند. در عین حال، هزینه های بازاریابی را از شرکت ارائه دهنده برنامه حذف می کند. برای مثال، Planet Fitness راه‌های بیشتری پیدا کرد تا به مشتریان پرداخت‌کننده خود اجازه دهد هزینه‌های خود را از طریق برنامه‌های ارجاع کاهش دهند. یک دوست را معرفی کنید و اعضا می توانند تا سه ماه رایگان دریافت کنند.

3. روی نیروی کار دیجیتال سرمایه گذاری کنید

فناوری دهه هاست که چشم انداز کسب و کار را متحول کرده است – و هوش مصنوعی (AI) روایت را تغییر می دهد. چت‌بات‌ها، نرم‌افزار اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و دیگر کاربردهای فناوری سازگار با هوش مصنوعی رایج‌تر می‌شوند.

علاوه بر این، شرکت‌ها در حال مونتاژ این ابزارها به عنوان نیروی کار دیجیتال هستند. به عنوان مثال، ارائه‌دهنده نرم‌افزار Five9 تحقیقی را در مورد نیروی کار دیجیتال گردآوری کرد و دریافت که عوامل مجازی حدود 10 درصد از سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای نگهداری یک عامل انسانی را هزینه می‌کنند. در حالی که این کار از نظر تئوری مقرون به صرفه است، اما تا همین اواخر این صرفه جویی با عملکرد همراه نبوده است. از آنجایی که پلتفرم‌های نیروی کار دیجیتال فناوری هوش مصنوعی بهتری را توسعه داده‌اند، به شرکت‌ها این امکان را می‌دهند که خدمات مشتری را ارائه دهند و در عین حال تجربه مشتری با کیفیت بالایی را حفظ کنند.

تا زمانی که تورم همچنان یک تهدید محسوب می‌شود، برای کسب‌وکارها مهم است که تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با رد کردن بی‌رحمانه این هزینه‌ها، مشتریان خود را از خود دور نکنند. کسانی که می‌توانند راه‌های نوآورانه‌ای برای سهیم شدن در بار بیابند، احتمالاً پایگاه قوی‌تری از حامیان وفادار ایجاد می‌کنند – که می‌تواند حیاتی باشد زیرا همه تلاش می‌کنند دست نخورده به طرف دیگر این فشار مالی برسند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]