خانواده مردی که در بازداشت JPD جان باخت، وکیل حقوق مدنی استخدام می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – خانواده مردی که در حین بازداشت پلیس جکسون جان باخت، یک وکیل حقوق مدنی و آسیب های شخصی استخدام کردند.

وکیل داریل کی واشنگتن وکالت خانواده کیت موریل 41 ساله را بر عهده خواهد داشت که در 31 دسامبر 2022 درگذشت.

سه افسر پلیس جکسون پس از مرگ موریل در مرخصی اداری قرار گرفتند.

بازرسان گفتند که افسران حوالی ساعت 7:30 بعد از ظهر به یک تماس برای خدمات در خیابان E. Beasley 572 پاسخ دادند، در حالی که در محل، افسران موریل را بازداشت کردند. آنها گفتند که او یک اورژانس پزشکی را تجربه کرده و در صحنه فوت کرده است.

با این حال، خانواده گفتند موریل به شدت مجروح شد و پس از حمله فیزیکی توسط افسران جان باخت.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفته است، مرگ کیت نه تنها غم انگیز بود، بلکه کاملاً قابل پیشگیری بود. کیت فردی بسیار مهربان بود که با همه مهربان بود. هرگاه افرادی در حین بازداشت افسران پلیس جکسون جان خود را از دست بدهند، اداره پلیس جکسون نه تنها در قبال خانواده بلکه در قبال شهروندان جکسون موظف است که فیلم دوربین بدن و هر فیلم نظارتی دیگری را که در اختیار دارد منتشر کند. این امر برای شفافیت و حفظ اعتماد جامعه ضروری است. خانواده سزاوار این هستند که بدانند کیت چگونه و چرا کشته شد، که یک ماه طول نمی کشد. واشنگتن گفت: ما خواهان شفافیت کامل، انتشار فوری تمام فیلم‌های این حادثه و خاتمه افسران مسئول مرگ ناروا کیت هستیم.»

افسرانی که با حقوق در مرخصی اداری قرار گرفتند، اوری ویلیس، کنیا مک کارتی و جیمز لند بودند.

اداره تحقیقات می سی سی پی (MBI) به طور مستقل در حال بررسی این حادثه است و اداره پلیس جکسون (JPD) تحقیقات داخلی را آغاز کرده است.

جیمز دیویس، رئیس پلیس جکسون گفت که فیلم دوربین کامل بدن از این حادثه پس از تکمیل تحقیقات منتشر خواهد شد.

[ad_2]

Leave a reply