جزئیات جدیدی در جیمی ظاهر می شود "جی" کیس لی

[ad_1]

آکسفورد، خانم (WREG) — از زمانی که جیمی «جی» لی فارغ التحصیل دانشگاه می سی سی پی ناپدید شد و شلدون هرینگتون جونیور مظنون شد، یک ماه می گذرد. صبح سه شنبه برای این پرونده در دادگاه حاضر شد.

شلدون هرینگتون جونیور

هرینگتون، 22 ساله، در 22 ژوئیه دستگیر شد و به قتل در ارتباط با ناپدید شدن لی متهم شد. ماشین لی در همان روزی که لی ناپدید شد از یک مجتمع آپارتمانی خارج شد.

مادر لی، استفانی لی، نیز در دادگاه حضور داشت و شهادت داد که به طور معمول روزانه با لی صحبت می کرد. او گفت که لی حوالی ساعت 2 بامداد 8 ژوئیه به او پیامک زد و پس از آن دیگر هرگز نتوانست با او تماس بگیرد. او همچنین شهادت داد که 8 جولای تولد او بود.

مادر لی همچنین اعتراف کرد که پلیس آکسفورد به او گفته بود که یک سگ پلیس بوی تجزیه را تشخیص داده است، اما او مکان آن را اعلام نکرد.

کارآگاهان در دادگاه ویدیوی نظارتی را نشان دادند که نشان می‌داد هرینگتون از یک مجتمع آپارتمانی که در آن ماشین لی پیدا شده بود را ترک می‌کرد. پس از اینکه هرینگتون برای بازجویی در ایستگاه پلیس آورده شد، افسران چند سگ را به آپارتمان او بردند و در آنجا سه ​​بار از جسد در منطقه خبر دادند.

افسران همچنین برای مشاهده مکالمات رسانه های اجتماعی در تلفن هرینگتون که مکالمات بین او و لی را در صبح روز 8 ژوئیه نشان می داد، حکم بازرسی دریافت کردند.

محققان گفتند هرینگتون بارها برای اطلاعات سفر بین المللی جستجو کرد. آنها همچنین جستجوهایی را در گوگل پیدا کردند که “چقدر طول می کشد تا کسی را خفه کنیم”.

بازرسان همچنین دریافتند که هرینگتون یک سرویس جابجایی در گرانادا، می سی سی پی دارد. آنها گفتند که او قبل از اینکه به گرانادا برگردد، یک کامیون جعبه‌دار به آکسفورد آورده است. دفاعیات استدلال کردند که حتی اگر مایعات بدن در پتوهای داخل جعبه ون پیدا شد، شواهد یک ماه پس از ناپدید شدن لی پیدا شد و ون می توانست توسط هر کسی استفاده شود.

همچنین مشخص شد که هرینگتون به خانه پدر و مادرش رفته و ابزار باغبانی را برده است.

وکلای مدافع از کارآگاه پرسیدند که آیا شواهدی دال بر ارتباط هرینگتون با مرگ لی وجود دارد یا خیر. کارآگاه پاسخ داد: در حال حاضر نه.

برای به روز رسانی دوباره بررسی کنید.

[ad_2]

Leave a reply