چگونه ارزش پیشنهادی خود را برای کارمندان فعلی و آینده بهبود بخشید

[ad_1]

وقتی شرکت‌ها می‌خواهند به کارمندان خود پول بدهند، رهبران اغلب به چیزهایی مانند ناهار رایگان و ساعات شاد فکر می‌کنند. در حالی که هیچ کس غذای رایگان را رد نمی کند، نظرسنجی مشارکت کارکنان داخلی شرکت من به ما نشان داد که خواسته های کارمندان عمیق تر است. وقتی در مورد یک چیز خاص پرسیده شد که تیم مردمی ما در حال حاضر می تواند به آن کمک کند، تعداد زیادی از هم تیمی های ما به همین موضوع اشاره کردند: فرصت های توسعه شغلی.

همه شراکت‌ها – به‌ویژه شرکت‌های کارمند-کارفرما – از پرسیدن خواسته‌ها و نیازهای طرف مقابل سود می‌برند. وقتی آنها به شما می گویند، به آنچه آنها می گویند گوش دهید و اقدامات معنی داری انجام دهید.امسال، شرکت من در درجه اول در آموزش و توسعه برای کل تیم رهبری و همه مدیران ما سرمایه گذاری می کند. من معتقدم که این یک استفاده هدفمندتر و آگاهانه از بودجه ما است.

در اینجا چیزی است که من و شرکت من انتظار داریم از سرمایه گذاری خود به دست آوریم – و چرا همه رهبران باید ارزش پیشنهادی را که به کارمندان ارائه می دهند اصلاح کنند.

این افراد را با پیشینه های مختلف آگاه می کند و همسو می کند.

شما می خواهید مطمئن باشید که افراد شما هدف مشترک شرکت را درک می کنند و برای مقابله با چالش های موجود در این راه مجهز هستند. اینها عناصر بسیار اساسی موفقیت شرکت هستند. از آنجایی که آنها بسیار ابتدایی هستند، به راحتی می توان آنها را بدیهی دانست و فراموش کرد که فعالانه روی آنها سرمایه گذاری کنید.

در مورد ما، مدیران دارای سطوح مختلف تجربه هستند، از شرکت های مختلف می آیند و آموزش های متفاوتی دارند. مدیرانی که برای اولین بار کار می کنند از یک مدیریت چگونه بهره می برند. مدیران طولانی مدت از یادگیری استانداردها و شیوه هایی که کارکنان امروزی انتظار دارند سود می برند. همه مردم از همسویی سود می برند. تنوع دیدگاه ها ضروری است. وحدت هدف نیز همینطور است.

رشد شخصی و حرفه ای را تسهیل می کند.

از آنجایی که پیشرفت شغلی دارای پاداش های درونی و بیرونی است، رشد شخصی یک ارزش افزوده فوق العاده قدرتمند است.

آموزش های رهبری یک برنامه درسی مشترک ارائه می دهد. آنها بر چهار حوزه مهارت اصلی تمرکز می کنند: توانایی مربی بودن، ارائه و دریافت بازخورد، بهره وری و اولویت بندی، و برگزاری جلسات موثر یک به یک. این ترکیبی از مهارت‌های سخت و نرم است که برای رهبران در زمانی که با ما هستند و هر کجا که شغلشان به آنها برسد، مفید خواهد بود. به عنوان رهبر، ما هزینه سفرهای رشد شخصی آنها را تأمین می کنیم، نه اینکه فقط به آنها بگوییم که چگونه فکر می کنیم باید پیشرفت کنند.

این تعامل و حفظ را بهبود می بخشد.

در بازار رقابتی استخدام، کارکنان بیش از هر زمان دیگری به دلایلی نیاز دارند تا به شرکت خود بمانند. این فراتر از دستمزدهای بازار است و شامل مواردی مانند هوش هیجانی در رهبران آنها، تجربه مثبت کارکنان و هدف الهام بخش است.

به طور کلی، این بدان معناست که شغل خود را بیش از یک شغل ببینند. کارمندان امروزی به درستی عملکرد حرفه ای خود را بسط اهداف شخصی خود می بینند. هرچه بیشتر بتوانیم کاری کنیم که کار در شرکت خود از دیوارهای ضرب المثل دفتر فراتر رود، با اطمینان بیشتری به افرادی که ما را همان چیزی می‌سازند وابسته خواهیم بود.

در پایان روز، مردم شرکت ها را موفق می کنند. برای موفقیت، افراد به منابعی نیاز دارند تا در زمان مناسب روی چیزهای درست کار کنند و در محیطی قرار بگیرند که بدانند شنیده اند، درک کرده اند و برایشان ارزش قائل شده اند.

همه می خواهند یاد بگیرند، پیشرفت کنند، رشد کنند. در واقع، تحقیقات نشان می‌دهد که پاداش‌های مادی نسبت به یادگیری کمتر با شادی بلندمدت ارتباط دارد. مطمئن ترین راه برای خوشحال کردن مردم فراتر از انتظارات آنهاست. برای کارفرمایان امروزی، این به معنای سرمایه گذاری بر روی افراد خود به روش هایی است که فراتر از حقوق و مزایای سنتی است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]