7 گام برای تبدیل شدن به یک رهبر تیم تجاری مرتبط و قابل اعتماد

[ad_1]

بسیاری از رهبران تجاری که من با آنها کار می کنم، و کارآفرینانی که به آنها راهنمایی می کنم، یک استراتژی عالی و یک راه حل نوآورانه دارند، اما با ایجاد و ایجاد انگیزه برای تیمی که برای راه اندازی کسب و کار شما ضروری است، مبارزه می کنند.

شما فرض می کنید که همه اشتیاق شما را دارند، و برای اینکه این کار را انجام دهید، فقط به فرمان و کنترل شما نیاز دارند. طبق تجربه من، چیزی که یک تیم بیشتر به آن نیاز دارد ارتباط و الهام شماست.

اینکه یک رهبر تجاری کاملاً مرتبط باشید، چالشی بسیار متفاوت از ساختن یک محصول یا تعریف یک استراتژی خوب است. با این حال، من متقاعد شده‌ام که رهبری مرتبط را می‌توان به طور فعال یاد گرفت، برخلاف انتظار برای تجربیات منفی دردناک.

در اینجا پیشنهادات من برای تمرکز و اقداماتی است که رهبری مرتبط شما را با هر تیمی ایجاد و حفظ می کند:

1. به هر یک از اعضای تیم به عنوان یک شخص گوش دهید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

به عنوان یک توسعه دهنده راه حل خوب، برای شما آسان است که اعضای تیم را تنها به عنوان اجزای راه حل تجاری خود ببینید. تأثیر و رهبری شما بر مردم مستلزم اعتماد است، و اعتماد مستلزم آن است که هر دوی شما زمینه های مشترک و همدلی را در حوزه انسانی اهداف، علایق و محرک ها پیدا کنید.

البته گوش دادن به تنهایی کافی نیست. برای اینکه یک رهبر متصل باشید، نه تنها باید نشان دهید که آنها را می شنوید، بلکه باید نیازها و دیدگاه آنها را نیز درک کنید. در حالی که این کار گاهی نیاز به صبر دارد، با گذشت زمان متوجه خواهید شد که بهترین راه برای یادگیری واقعی است.

2. اعضا را متقاعد کنید که همیشه بخشی از تیم آنها هستید.

اگر آنها هرگز شما را نبینند، در دفترتان پنهان شوند، یا در ساعات کاری کاملاً متفاوت کار کنند، ارتباط هرگز اتفاق نخواهد افتاد. حتی در محیط‌های دور امروزی، می‌توانید از جلسات ویدیویی، رسانه‌های اجتماعی و ایمیل استفاده کنید تا به‌طور غیررسمی با تلاش‌های تیم هماهنگ شوید و به‌روزرسانی‌های مثبت و منفی را به اشتراک بگذارید.

یکی از کارآفرینان بزرگ امروزی، ریچارد برانسون، که اکنون بیش از 400 شرکت را در گروه ویرجین مدیریت می‌کند، می‌گوید که او همیشه اعضای تیم را در اولویت قرار می‌دهد، و هنوز هم برای ملاقات و برقراری ارتباط زمان پیدا می‌کند، زیرا آن را یکی از لذت‌بخش‌ترین و سازنده‌ترین نقش‌های خود می‌داند.

3. ایجاد یک جامعه مشترک حول هدف بالاتر.

اعضای تیم، و همچنین مشتریان، دوست دارند که از یک هدف غیرتجاری ارزشمند، مانند کمک به افراد محروم، نجات محیط زیست، یا حمایت از فراگیر بودن، احساس ارتباط و الهام گرفتن کنند. فرآیندهای تجاری تکرار شونده و تکرار شونده تنها با یک هدف مالی باعث مشارکت کم می شود.

به عنوان مثال، ایوان شوینارد، زمانی که پاتاگونیا را پرورش می داد، علاقه جدی به کمک به محیط زیست را تشخیص داد و با اختصاص درصدی از فروش به حفاظت از محیط زیست، از آن سرمایه گذاری کرد. این باعث ایجاد ارتباط با تیم و مشتریان او شد.

4. همیشه معتبر باشید و هرگز با تیم صحبت نکنید.

من متوجه هستم که ممکن است بخواهید تیم را از نگرانی های خود در مورد تغییرات بازار و رقبا رها کنید، اما شفافیت در این موارد باعث ایجاد اعتماد و ارتباط می شود و تمرکز آنها را بر چابکی بهبود می بخشد و الهام بخش نوآوری است. شما واقعاً به بینش آنها و بازخورد تعامل با مشتری نیاز دارید.

5. زمانی را صرف مربیگری و راهنمایی اعضای تیم کنید.

به یاد داشته باشید که شغل آینده کارمندان به همان اندازه برای آنها مهم است که فرصت های تجاری آینده برای شما مهم است. سناریوهای برد-برد را برجسته کنید که منجر به ارتباطات بهتر، تعامل بیشتر و رشد پایدار کسب و کار می شود. به آنها کمک کنید تا در مورد چشم انداز و اهداف بازار آینده شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

6. پاداش یادگیری و ریسک پذیری، از شکست یا موفقیت.

ترس رایجی که در تیم ها پیدا می کنم و مانع از ایجاد ارتباط می شود، ترس از شکست است. شما باید ریسک پذیری را به عنوان خوب برجسته کنید، اگر بی پروا انجام نشود، و یادگیری هر پروژه را به همه جشن بگیرید. این الهاماتی است که همه ما به آن نیاز داریم و همچنین چابکی در مواجهه با تغییر.

7. ارتباطات بین تیم ها و خارج را تسهیل کنید.

هنگامی که یک عضو تیم را به یک مخاطب خارجی متصل می کنید، این ارتباط شما را از هر دو جهت مستحکم می کند. بنابراین روابط جدید با تأثیرگذاران صنعت و همتایان بخشی از ایجاد ارتباط با تیم شما است. رهبران مرتبط برای به اشتراک گذاشتن مخاطبین و همچنین بینش خود شناخته شده اند.

همانطور که با سرمایه گذاران اولیه تجاری صحبت می کنم، متوجه می شوم که آنها سهام بیشتری را در ارتباط رهبری تیم نسبت به بازار برای راه حل اولیه قرار می دهند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران حرفه ای به شما خواهند گفت که بیشتر از راه حل های نوآورانه، روی افراد سرمایه گذاری می کنند.

بنابراین نباید در سرمایه گذاری زمان و تلاش خود در ابتکارات پیشنهادی در اینجا تردید کنید. پتانسیل هم برای شما و هم برای کسب و کار بسیار زیاد است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]