[ad_1]
مسیر آیسی بیسمارک کورتز برای تبدیل شدن به یکی از وکلای مالیاتی برتر کالیفرنیا از کودکی آغاز شد. پدربزرگش که مهاجری از السالوادور بود، نامه ای از اداره امور مالیاتی در رابطه با نوعی مشکل مالیاتی دریافت کرد و باعث ناراحتی و تشویش خانواده ناآشنا با قانون شد. کورتز جوان با الهام از کمک و دفاع از کسانی که ممکن است آسیب پذیر و در همان موقعیت باشند بزرگ شد.
او به من میگوید: «وقتی من واقعاً جوان بودم، پدربزرگم نامهای از سازمان امور مالیاتی دریافت کرد و او واقعاً ترسیده بود. “خانواده من اهل السالوادور هستند، آنها پناهنده هستند، اما به دلیل سیاست های دولت در آن زمان توانستند در این کشور بمانند. بنابراین پدربزرگم این نامه را از IRS دریافت کرد. [he was the] سرسخت ترین مردی که در زندگی ام دیدم، اما ترسیده بود، ترسیده بود و نمی دانست چه کند. آیا این موضوع مالیاتی منجر به اخراج می شود؟ آیا او می تواند وضعیت شهروندی خوب خود را از دست بدهد؟ اینها همه ترس های ناشناخته بودند… بنابراین وقتی چهار ساله بودم به پدربزرگم گفتم:وقتی بزرگ شدم قراره حسابدار بشم من برای محافظت از پدربزرگم با دولت می جنگم. و بنابراین من همیشه این حالت مدافع مانند را داشتم.”
کورتز اذعان می کند که نامه ای که پدربزرگش دریافت کرده است به احتمال زیاد جای نگرانی ندارد. اما بهعنوان یک مهاجر غیرانگلیسی زبان، دریافت چیزی بسیار رسمی از دولت بهطور قابل درک تجربهای اعصاب خردکن بود. کورتز بزرگ شد که می خواست نه تنها همه چیز را در مورد قانون یاد بگیرد تا از خود و خانواده اش محافظت کند، بلکه به دیگران کمک کند تا در آینده با مصیبت مشابهی روبرو نشوند.
کورتز بومی لس آنجلس است و اکنون شرکت خود را به عنوان وکیل اصلی برای مالیات بیسمارک اداره می کند و بر حل و فصل مالیات برای کارآفرینان و مشاغل کوچک بین 1 تا 20 میلیون دلار تمرکز دارد. او در طول سال ها با شرکت ها و برندها روی صدها ممیزی کار کرده است و هدف او همیشه کمک به محافظت از آنها در برابر خطاهای احتمالی IRS است. او مدرک لیسانس خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا نورتریج گرفت. دکترای حقوقی او از ایالت پن، و کارشناسی ارشد حقوق او از UCLA. خلاصه او چیزهای خود را می داند.
در طول دانشکده حقوق، کورتز برای دپارتمان پنسیلوانیا اداره درآمد از مشاور ارشد کار می کرد، جایی که او اشتیاق واقعی خود را برای کد مالیاتی پیدا کرد. کورتز میگوید میدانست که سیستم مالیاتی نیاز به بهبود دارد و اگر کاری برای کمک به مالیات دهندگان میتوانست انجام دهد، انجام میداد.
با ظهور هیبریدهای کار از خانه و داخل دفتر؛ کریپتو و سایر ارزهای دیجیتال؛ NFT و تجارت الکترونیک بلاک چین، و همچنین پیچیدگی های در حال تکامل قانون در هر ایالت، وجود یک متخصص قانون مالیات در گوشه و کنار شما بسیار مهم است.
برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک برای ساده کردن زندگی خود، او همچنین روی یک برنامه نرم افزاری جدید به نام SyncBooks کار می کند که نسخه اختصاصی خودش از آنچه شرکت های بزرگتر نرم افزار حسابداری SAS مانند Intuit ارائه می دهند، است. Synkbooks بدهیها و اعتبارات حساب بانکی شما را همگامسازی میکند تا راهی یکپارچه برای اتصال فاکتورها و پرداختهای کسبوکار شما ایجاد کند. کورتز بهعنوان یک مالک کسبوکار کوچک، میداند که چقدر آسان است که «در کسبوکار» گیر کنید و فراموش کنید که روی جزئیات کسبوکار پیش پا افتاده اما حیاتی کار کنید که میتواند بزرگترین مسئولیت و هزینه شما باشد.
اگر در لیست حقوق و دستمزد یک شرکت بزرگ هستید، احتمال اینکه وقتی مدارک خود را در بخش حسابداری ثبت کنید، مالیات شما نسبتاً ساده است. با این حال، افرادی که بیشترین آسیب را در برابر اطلاعات غلط مالیاتی، اشتباهات و ممیزی ها دارند، افرادی هستند که کسب و کار خود را اداره می کنند و باید مالیات های خود را ساختار بدهند.
در اینجا 6 نکته ایسای کورتز برای برنده شدن در یکی از بزرگترین بدهی ها و نبردهای بالقوه برای یک تجارت کوچک وجود دارد – مالیات های شما!
-
احمق ها هجوم می آورند – ساختار شرکت کلیدی است
با وجود “LLC Twitter” (جامعه ای از مشاوران مالی، کارآفرینان، سرمایه گذاران و کلاهبرداران غیرقابل تحمل در توییتر) می گوید، برای تشکیل یک LLC یا شرکت عجله نکنید. بسیاری از مردم یک کسب و کار راه اندازی می کنند و به سرعت به سراغ چیزی غیر ضروری می روند. کورتز میگوید که مالیاتها و هزینههایی که شرکتها باید بپردازند میتواند به سرعت افزایش یابد، بنابراین بهتر است قبل از عجله به سمت چیزی بزرگتر بدانید که آیا چشمانداز شما برای شرکت شما قابل اجرا است یا خیر. او میگوید: «با یک متخصص واقعی مشورت کنید، تا زمانی که متوجه نشدید که این همان کاری است که میخواهید انجام دهید، تمام مدارک را مرور نکنید.
او به من میگوید که اگر کسی برای ادغام عجله کند و این ایده از بین برود، هزینه (معمولا حداقل 2500 دلار) برای رها کردن میتواند اشتباه گرانی باشد. او میگوید: «قبل از ترکیب کردن، مراقب باشید.
2. این در واقع یک حذف نیست …
فکر نکنید که راه اندازی S-Corporation بهانه ای برای حذف تمام هزینه های شخصی شما باشد. کورتز میگوید که از دیدن توصیههای بد متنفر است، جایی که به مردم گفته میشود تشکیل یک ساختار خاص به این معنی است که میتوانند تمام هزینههای خود را به عنوان هزینههای تجاری حذف کنند. مخصوصاً در شرایطی که همه از خانه کار می کنند، این کار پیچیده است و صاحبان کسب و کار را در برابر مشکلات بالقوه IRS باز می کند.
کورتز به من می گوید: «مردم از این طریق دچار مشکل می شوند. “شما باید هزینه های تجاری معمولی و ضروری را داشته باشید. از یک کارشناس مالیاتی واقعی بخواهید تا در مورد مناطق خاکستری مشکوک و جزئیات کمک کند.”
3. زودتر برنامه ریزی کنید
هنگامی که در یک کسب و کار فعالیت می کنید، مطمئن شوید که همه اردک های خود را پشت سر هم دارید و برنامه ریزی کنید که هر سال یک اظهارنامه مالیاتی، نه فقط به موقع، بلکه زودتر از موعد مقرر ارائه کنید. او می گوید: «اگر در این کشور فعالیت می کنید، باید اظهارنامه مالیاتی بدهید. او به کسبوکارهای جدید توصیه میکند که پس از شروع به فعالیت، نظم بخشی به تمام عناصر حسابداری، قانونی و حسابداری خود را در اولویت قرار دهند.
حتی اگر شرکتی در یک سال مالی هیچ سودی به دست نیاورده باشد، برخلاف اظهارنامه مالیاتی شخصی که وابسته به مبلغ معینی است، باید اظهارنامه مالیاتی را به عنوان یک شرکت عامل ارائه دهد. مطمئن شوید که یک حسابدار خوب یا یک سیستم حسابداری خوب، یک CPA یا یک حسابدار دارید که هر سال همراه شما باشد و کسی که برای مشاوره حقوقی به او مراجعه کنید.
4. شما [actually] به نرم افزار حسابداری فانتزی نیاز ندارید
اکسل دوست شماست و اگر بودجه کافی دارید برای تمام نیازهای حسابداری شما کافی است. کورتز به من می گوید که یکی از دلایلی که او به جایگاه امروزی رسیده است این است که صفحات گسترده اش برای خودشان صحبت کرده اند. او می گوید که آنها را به IRS ارائه کرده است و هر بار حسابرسان بسیار تحت تأثیر قرار می گیرند. او حتی از حسابرسان به او میگفت که صفحات گستردهاش آنقدر محفوظ است که اگر فقط کسری از اتهامات مورد اعتراض صحت داشته باشد، به او اعتبار میدادند و حسابرسی را به پایان میرسانند. این یک صفحه گسترده قدرتمند است!
خواه از یکی از محصولات رایج بازار استفاده می کنید، یا با یک CPA کار می کنید، مرتب و مرتب نگه داشتن سوابق خود در یک صفحه گسترده، زندگی را برای همه افراد درگیر آسان تر می کند. و حتی بهتر از آن، فقط تا پایان سال مالی منتظر نمانید، سوابق خود را هر سه ماه یکبار به روز نگه دارید.
5. هنوز آن جعبه کفش را دور نیندازید!
امروزه صدها برنامه و وبسایت وجود دارد که به شما کمک میکنند همه مواد مالیاتی خود را جمع آوری کنید، اما کورتز هشدار میدهد که به محض رسیدگی به اظهارنامه مالیاتی، رسید هزینههای خود را دور نریزید.
او میگوید: «به نظر من آن جعبه کفش چیزی است که همیشه باید آن را ذخیره کنید. “حداقل برای سه تا شش سال. سه سال احتمالاً تمرین خوبی است … شش سال بهترین تمرین است.” کورتز میگوید که فقط در صورت حسابرسی، همیشه ایده خوبی است که کپیهایی از رسید و صورتحساب بانکیتان مطابقت داشته باشد. او میگوید راههایی برای دیجیتالی کردن آن وجود دارد، اما هر کاری که انجام میدهید، برای چند سال سابقه خود را حفظ کنید.
6. مزایای جانبی واقعی هستند، اما …
مزایای جانبی و تخفیفهای ویژه ممکن است اعمال شود، مخصوصاً برای مشاغل آزاد و کارآفرینانی که این روزها از راه دور کار میکنند، اما باید منطقی باشند. به عنوان مثال، گرایشی برای مردم به خرید واگن G وجود دارد، زیرا آنها در یک کلاس وزنی خاص از وسایل نقلیه طبقهبندی میشوند که ممکن است حذف خودروها قانونی باشد. اما مراقب باشید! انصراف ها باید برای کسب و کار شما منطقی باشد و IRS ممکن است موارد مشکوک را به چالش بکشد. شاید اگر یک سرویس تحویل دارید، گرفتن یک ماشین الکتریکی برای شرکت شما منطقی باشد، اما اگر از خانه با رایانه کار می کنید، ممکن است نتوانید سازمان امور مالیاتی را متقاعد کنید که تسلا یک هزینه ضروری است. برای وضعیت فردی خود با کارشناس مالیاتی خود مشورت کنید.
هر خریدی که قصد دارید آن را به عنوان هزینه تجاری حذف کنید، باید برای کسب و کار «معمولی و ضروری» باشد تا قانونی باشد. کورتز به من میگوید که برخی از مردم حتی بر سر لباسها دعوا کردهاند و ادعا میکنند که یک کت و شلوار یا لباس طراح، حذف مالیات است. او می گوید: «سازمان امور مالیاتی این قانون را دارد که اگر بتوانید آن را در خیابان بپوشید، کسر مالیات نیست.
کورتز توضیح میدهد که تعداد کسبوکارهای کوچکی که اکنون در پی همهگیری کووید-19 شروع به کار کردهاند، بسیار زیاد است و ممکن است در مورد CPA و حسابداران، عرضه کافی برای تقاضا وجود نداشته باشد. او به من می گوید که همه همکارانش در حال حاضر به شدت مشغول هستند و نیاز به کمک آنها واقعی است.
او میگوید: «من به کسی پیشنهاد داشتم که من را برای ساعتی 1000 دلار استخدام کند. مشتری آنقدر در مورد مالیات خود عصبی بود که خوابشان را از دست می داد. اون آدم نباش! کورتز توصیه میکند که اگر یک کسبوکار کوچک راهاندازی میکنید و کسی را دارید که به شما کمک میکند مالیاتهایتان را تنظیم کنید، مطمئن شوید که وقتی زمان تشکیل پرونده میرسد، او شخص شماست.
هنگام تفویض اختیار به کارشناسان مراقب باشید پول خود را کجا خرج می کنید. کورتز میگوید هنگامی که فرآیند راهاندازی یک کسبوکار و ثبت شرکت خود را شروع میکنید، آدرس ایمیل شما در آنجا ظاهر میشود و باید مراقب باشید که پول خود را کجا خرج میکنید.
او میگوید: «بیشتر تجربیات من با افرادی که با شما تماس میگیرند خیلی خوب نبوده است. “مواظب باش پولت را کجا خرج می کنی. حتی خودم به عنوان وکیل، قبلا سوخته بودم.” مراقب باشید قبل از استخدام کسی، دقت لازم را انجام دهید. بهترین قیمت ممکن است همیشه به معنای بهترین خدمات نباشد. اگر بتوانید از افرادی که به آنها اعتماد دارید ارجاع دریافت کنید، حتی بهتر است.
موفق بودن به این معنی نیست که از نظم بخشیدن به امور مالی خود معاف هستید. کورتز میگوید: «من افرادی را میشناسم که پزشک و وکیل هستند و کتابهایشان یک فاجعه است. “افرادی که هرگز من را به عنوان وکیل مالیاتی استخدام نکرده اند، افرادی هستند که CPA یا حسابدار خوبی داشته اند. من شاید 200 ممیزی رو در رو با IRS انجام داده ام، شاید دو ممیزی از CPA یا CPA داشته باشم. یک حسابدار خوب که آن شخص از ابتدا تا انتها آنجا بود و کتابها اشتباه نمیکردند، و در واقع یک حسابدار 30000 دلار بازپرداخت میکرد. زمانی که یک هم تیمی خوب پیدا میکنید به ندرت پیش میآید که با این مشکلات مواجه شوید.”
پس درس اینجا چیست؟ مهم نیست که کسب و کار شما چقدر موفق است یا چقدر پول در یک سال به دست می آورید، اگر کتاب های شما فاجعه آمیز باشد، در زمان مالیات با خطر مواجه شدن با خطر مواجه هستید.
اطلاعات بیشتر با Isai Cortez در اینجا:
[ad_2]