5 کتاب برای صاحبان مشاغل کوچک که می خواهند شرکت های خود را افزایش دهند

[ad_1]

در حالی که امروزه منابع به ظاهر بی پایانی در دسترس صاحبان مشاغل کوچک در هر صنعت خاص وجود دارد، برخی از آنها به طور طبیعی در میان جمعیت برجسته هستند. اما چرا؟ پاسخ ساده است. بهترین منابع منابعی هستند که در آن صاحبان کسب‌وکار توصیه‌های خود را یک گام جلوتر می‌برند تا به طور متفکرانه درباره انگیزه‌شان برای ایجاد استارت‌آپ در وهله اول بحث کنند. اینها سر و شانه بالاتر از آنهایی که نمی ایستند.

در حالی که حاوی تجربیات منحصر به فرد نویسندگان خود است، هر یک از این پنج کتاب برخی از بهترین‌ها در ارائه توصیه‌های معتبر به رهبران کسب‌وکارهای کوچک هستند که به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا با اعتماد به نفس بیشتری مسئولیت گسترش استارتاپ خود را بر عهده بگیرند. توصیه‌های همیشگی این نویسندگان می‌تواند به استارت‌آپ‌ها کمک کند تا کسب‌وکار خود را در کمترین زمان از حالت خوب به عالی ارتقا دهند.

1. نژاد نادر توسط سانی بونل و اشلی هانسبرگر

Sunny Bonnell و Ashleigh Hansberger از بنیانگذاران Motto هستند که یک شرکت مشاوره برای رهبری و برندسازی است. هنگام کار با شرکت هایی مانند گوگل، مایکروسافت، NFL و دیگران، موتو به هر یک از آنها کمک کرده است تا رهبران نسل بعدی خود را که به آنها “نژادهای کمیاب” گفته می شود، مشخص کرده و بسازند. این کارمندان کسانی هستند که علیرغم ویژگی های قانع کننده ای که دارند مدام نادیده گرفته شده اند.

در حالی که این ویژگی های متمایز شامل خون گرم بودن، جسور بودن، وسواس، سرکش، عجیب و غریب، هیپنوتیزم و احساساتی هستند، این چیزی است که آنها را ارزشمند می کند. آتش زدن نژادهای کمیاب در تیم شما یک نقطه عطف اساسی در مسیر نوآوری است، ایجاد شهرت بهتر برای برندها، و ساختارشکنی کسب و کار آنگونه که ما می شناسیم.

2. بزرگتر و بهتر: کتاب بازی برای مقیاس بندی سریع شرکت کوچک شما با منابع محدود توسط استر کستنباوم پروزان

Esther Kestenbaum Prozan نمونه‌ای از شخصی است که سابقه تبدیل شرکت‌های کوچک به شرکت‌های بزرگ را دارد. پروزان به اهمیت افزایش کارآمد درآمد، که بخش مهمی از ایجاد یک تجارت کوچک است، معتقد است.

او بر اساس ده موفقیت دست اول خود که به سرعت شرکت‌ها را افزایش می‌دهد، کتاب «بزرگ و بهتر» را با هدف کمک به دیگران برای گسترش شرکت‌هایشان نوشت. این کتاب بینش‌هایی را برای صاحبان کسب‌وکار ارائه می‌کند، و طیف وسیعی از راه‌ها را ارائه می‌دهد که از طریق آن می‌توان مقیاس کسب‌وکار کوچک آنها را به شیوه‌ای با منابع محدود امکان‌پذیر کرد. موضوعات نمونه شامل نحوه جلوگیری از کاهش مالکیت کسب و کار و استفاده از سخاوت رادیکال برای ایجاد روابط است. هر کسب و کار کوچکی برای رشد سریع نیاز به راه حل های عملی و واقعی دارد. هرچه بزرگتر بهتر دقیقاً این را ارائه می دهد و باید در لیست خواندن صاحبان مشاغل در هنگام جستجوی مقیاس یک شرکت باشد.

3. او آن را ساخت: جعبه ابزار برای بنیانگذاران زن در عصر دیجیتال توسط آنجلیکا مالین

آنجلیکا مالین آخرین بینش خود را با بنیانگذاران زن در مورد آنچه در طول زندگی حرفه ای خود به عنوان یک زن در تجارت آموخته به اشتراک می گذارد. کتاب She Made It از یافتن صدایی گرفته تا تقویت برندسازی شخصی و مدیریت استرس، کتابی پرمحتوا است که می‌تواند به هر استارت‌آپی توصیه‌های عملی در مورد چگونگی غلبه بر چالش‌ها و ادامه موفقیت را ارائه دهد.

مالین بنیانگذار #SheStartedItLIVE، جشنواره توانمندسازی زنان، و سردبیر مجله About Time، یک وبلاگ متمرکز بر سبک زندگی در بریتانیا است. با تجربه او، جای تعجب نیست که کتاب او منبع خوبی برای صاحبان مشاغل کوچک است.

4. Startup CXO: راهنمای میدانی برای ارتقاء عملکردها و تیم های حیاتی شرکت شما توسط مت بلومبرگ

مت بلومبرگ مدیر عامل و بنیانگذار بولستر است، شرکتی که بر ارتباط مدیران با شرکت ها تمرکز دارد. استارت‌آپ CXO دیدگاه منحصربه‌فردی در مورد اینکه چگونه کسب‌وکارها در کل می‌توانند با مقیاس‌بندی هر یک از عملکردهای درون تیم مقیاس شوند، ارائه می‌کند.

بلومبرگ با استفاده از تجربه دست اول خود از طریق آزمون و خطا، Startup CXO را نوشت تا رهبران بخش را در مورد اینکه چگونه هر یک از عملکردهای آنها می تواند رشد کند، انتظار چه چیزی را داشته باشد و چه چیزی ممکن است اشتباه باشد راهنمایی کند. این کتاب با ارائه درک کاملی از رشد عملکرد فردی، و همچنین دانش در مورد چگونگی کار هماهنگ با سایر نقش‌ها، مقیاس‌بندی یک کسب‌وکار را به اندازه ساعت‌گردی دقیق می‌کند.

5. کار گروهی توسط ناتالی داوسون

ناتالی داوسون، متخصص در ساخت تیم‌های مقیاس‌پذیر، می‌گوید مهم نیست که کسب‌وکار یک فرد چه کاری انجام می‌دهد، موفقیت او به توانایی او در مدیریت و توسعه افرادی که برای آنها کار می‌کنند بستگی دارد.

ناتالی در کتاب جدید خود، Teamwork، تمام استراتژی‌هایی را که با هزاران کسب‌وکار به‌عنوان شریک در Cardone Ventures با هدف استخدام، افزایش مقیاس و رشد مؤثر کسب‌وکارشان استفاده کرده است، ترسیم می‌کند.

به تجربه نگاه کن

از آنجایی که هر یک از این کتاب‌ها دیدگاه متفاوتی از فرآیند مقیاس‌سازی یک شرکت را شرح می‌دهند، همه آنها چیز ارزشمندی را ارائه می‌دهند: توصیه‌های معتبر از افراد واقعی که دقیقاً به این هدف دست یافته‌اند. هنگامی که تصمیم می‌گیرند دانش خودی خود را در مورد افزایش مقیاس یک شرکت به اشتراک بگذارند، واضح است که نویسندگان این پنج کتاب، رهبران کسب‌وکار کوچک را در ذهن داشتند.

این کتاب‌ها علاوه بر آموزش روش‌های مقیاس‌پذیری موفقیت‌آمیز یک کسب‌وکار، به صاحبان کسب‌وکار نیز می‌آموزند که بفهمند چه چیزی مؤثر نبوده تا بتوانند از انجام اشتباهات مشابه جلوگیری کنند. این کتاب‌ها با تمام دیدگاه‌های اصلی خود در مورد چگونگی رسیدن به یک هدف مشترک، پاسخ‌های ارزشمندی به مجموعه‌ای از مشکلاتی که صاحبان مشاغل کوچک ممکن است با آن‌ها مواجه شوند، ارائه می‌کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]