[ad_1]
زمان شما با ارزش ترین کالای شماست. باید صرف کارهایی شود که برای شما و کسب و کارتان مهم است – نه انتقال جلسات از صندوق ورودی به تقویم و ایمیل های پینگ پنگ برای هماهنگی در دسترس بودن.
چه کسی برای همه اینها وقت دارد؟ میدونم که نه!
بشقاب من به عنوان یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت در یک شرکت بازاریابی محتوا کاملاً پر است، بنابراین من برای هر ثانیه که می توانم کارهای دستی خودکار را ذخیره کنم تا سازماندهی شده باشم، ارزش قائلم.
با تبدیل شدن کار از راه دور به یک هنجار و برنامهریزی آنلاین مهمتر از همیشه، تقویم شما باید سازماندهی شود – اگر میخواهید به مدیریت موفقیتآمیز وظایف خود و رشد کسبوکار خود امیدوار باشید.
در اینجا پنج هک و ابزار دیجیتالی وجود دارد که نمیدانستید از دست دادهاید.
1. جلسات گروهی بدون درگیری را برنامه ریزی کنید
تلاش برای ترتیب دادن یک جلسه بین چندین فرد پرمشغله با برنامه های کامل می تواند سردرد بزرگی باشد – به خصوص زمانی که همه پنجره های باریکی در دسترس داشته باشند.
خوشبختانه، Google Calendar کار سختی را برای شما انجام می دهد
چگونه کار می کند؟ هنگامی که همه شرکت کنندگان احتمالی را به رویداد اضافه کردید، پیوند “زمان های پیشنهادی” را در زیر لیست مهمانان انتخاب کنید. Google بهطور خودکار فهرستی از زمانهایی را ارائه میکند که همه شرکتکنندگان، از جمله شما، بدون هیچ گونه تداخل برنامهریزی برای ملاقات در دسترس هستند. با تشکر از شما، گوگل!
تصویر: https://blog.hubspot.com/marketing/google-calendar-tips
2. به طور خودکار جلسات را به تقویم خود اضافه کنید
ابزار جلسه HubSpot با تقویم Office 365 یا Google شما همگامسازی میشود و به مشتریان احتمالی اجازه میدهد جلسات را بر اساس بهروزترین در دسترس بودن شما برنامهریزی کنند. همانطور که آنها زمان رزرو می کنند، HubSpot اطلاعات تماس خود را در یک پایگاه داده سازمان یافته ذخیره می کند – و شما مجبور نیستید کاری انجام دهید.
این ابزار همچنین به شما امکان میدهد تقویم خود را مستقیماً در وبسایت خود جاسازی کنید (بدون نیاز به کدنویسی) تا بدون هیچ کار دستی، تعداد بیشتری از مشتریان را جذب کنید.
من شخصاً از این ابزار در Masthead Media برای رشد تجارت خود استفاده می کنم. در ابتدا، مشتریان احتمالی هرگز به دنبال برنامه ریزی جلسات خود نیستند – آیا آنها ترجیح نمی دهند که من کار پیدا کردن در دسترس بودن را انجام دهم؟ اما معلوم شد، بسیاری از مخاطبین میخواستند به زمانهای جلسه دسترسی آسانتری داشته باشند (کمتر رفت و برگشت)، و برخی روزها، ایمیل من با اعلانهای جلسه جدید از سرنخها پر میشود. خیلی باحال!
3. تقویم و CRM خود را همگام کنید
اگر هنوز بین تقویم Google و CRM خود به عقب و جلو می پرید، آنقدر که می توانید از زمان خود استفاده نمی کنید.
اکثر پلتفرمهای CRM، مانند Salesforce و Hubspot، گزینههای یکپارچهسازی موجود دارند که مستقیماً با Google Calendar جفت میشوند – نیازی به دانلود شخص ثالث نیست! به تنظیمات CRM خود نگاهی بیندازید تا ببینید آیا میتوانید جلسات را بین دو پلتفرم همگامسازی کنید تا بتوانند با یکدیگر صحبت کنند و زندگی شما را آسانتر کنند.
4. هماهنگی جلسات، یادآوری ها، پیام های تشکر و زمان بندی مجدد
Calendly یک ابزار ساده و در عین حال قدرتمند است که برای قرار دادن گردش کار جلسه شما در خلبان خودکار از ابتدا تا انتها طراحی شده است، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید.
Calendly به مشتریان احتمالی این امکان را می دهد که در یک بازه زمانی زمانی که شما در دسترس هستید، یک جلسه سفارشی ایجاد کنند. سپس پلتفرم به طور خودکار یادآور جلسات و ایمیل های تشکر می کند تا هرگز نگران آنها نباشید. و زمان بندی مجدد بسیار آسان است، که تعداد لغوها را کاهش می دهد.
5. از تقویم های جداگانه و با کد رنگی برای سازماندهی وظایف حرفه ای و شخصی استفاده کنید
اگر در مورد اداره زندگی خود مانند یک مدیر پروژه جدی هستید، تقویم شما احتمالاً اهداف مختلفی را دنبال می کند. اما مدیریت برنامه کاری، جلسات بالقوه، قرار ملاقات های دندانپزشکی و جشن تولد بچه ها همه در یک تقویم بهترین ایده نیست.
Google Calendar برای شروع به شما یک تقویم می دهد، اما برای بهترین سازمان، باید تقویم های جدیدی ایجاد کنید که برای جنبه های مختلف زندگی شما تقسیم بندی شده باشند. شما می توانید تقویم های فردی را با یک کلیک روشن و خاموش کنید تا فقط آنچه را که باید ببینید.
نکته حرفه ای: کدگذاری رنگی تقویم به شما امکان می دهد به راحتی وظایف را در یک نگاه پیگیری کنید.
با این هک های ساده، برنامه شما عملا خودش را مدیریت می کند! شما همچنان باید در جلسه شرکت کنید و معاملات را به تنهایی امضا کنید – هیچ اتوماسیونی (هنوز) برای آن وجود ندارد.
[ad_2]