5 روشی که معمولاً نادیده گرفته می شود برای استفاده از توییتر برای کمک به رشد کسب و کار شما

[ad_1]

اگر بخواهم یک پلتفرم اجتماعی را برای رشد کسب و کارم انتخاب کنم، شکی نیست که توییتر انتخاب من خواهد بود. داستان ها و تجربیاتی که در طول سال ها در توییتر برای من اتفاق افتاده باورنکردنی است. تعداد افرادی که من توانستم به آنها دسترسی داشته باشم بسیار زیاد است و پشتیبانی توییتر از تلاش های بازاریابی من بی نظیر است.

در حالی که توییتر توجه زیادی را به خود جلب می کند، به نظر من، در واقع به عنوان یک ابزار تجاری دست کم گرفته می شود. بسیاری از کارآفرینان از سایت به بهترین شکل ممکن استفاده نمی کنند.

با این اوصاف، در اینجا پنج روشی که معمولاً نادیده گرفته می‌شوند برای استفاده حداکثری از توییتر آورده شده است.

از آن به عنوان موتور جستجو استفاده کنید.

وقتی به موتورهای جستجو فکر می کنید، احتمالاً به گوگل، شاید بینگ، شاید حتی یاهو فکر می کنید. اگر توییتر در آن لیست نیست، خوب، اشتباه می کنید و پول روی میز می گذارید.

وقتی یک وب سایت را منتشر می کنید، گوگل قبل از اینکه در نتایج جستجو ظاهر شود، زمان می برد تا آن را فهرست کند. با گزینه جستجوی توییتر، یک فید بی‌درنگ درباره کلمه یا عبارتی که تازه جستجو کرده‌اید دریافت می‌کنید.

نمونه های بی پایانی وجود دارد که چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید. نام شرکت خود را جستجو کنید تا ببینید مردم در مورد شما چه می گویند. رقیب خود را جستجو کنید تا ببینید چرا مردم آنها را دوست دارند یا از آنها متنفرند. یک نقطه درد صنعت خاص را جستجو کنید و می توانید به یک جریان طولانی از افرادی که خواهان راه حل هستند دسترسی داشته باشید. سپس می توانید از آن لیست برای انجام برخی بازاریابی استفاده کنید و به آن افراد در مورد محصول خود اطلاع دهید.

بسیاری از مردم توییتر را به‌عنوان یک پلت‌فرم پخش می‌بینند، در حالی که در واقعیت، بهترین پلتفرم شنیداری است که جهان تاکنون شناخته است.

روابط را پرورش دهید.

چیزی در مورد فرهنگ توییتر وجود دارد که امکان دسترسی به افرادی را که نمی توانید در سایت های شبکه ای مانند LinkedIn به آنها دسترسی داشته باشید، می دهد و حتی آنها را تشویق می کند.

خواه یک رهبر در فضای شما باشد، یک شریک بالقوه یا افراد مشهور مورد علاقه شما، همیشه می توانید به آنها در توییتر دسترسی داشته باشید و یک رابطه را شروع کنید. یا حداقل با توئیت کردن و پاسخ دادن به آن‌ها وارد رادار آنها شوید.

قبل از معرفی یک سرمایه گذار در مورد آنها اطلاعات کسب کنید.

یکی از بزرگترین چالش هایی که بنیانگذاران با آن روبرو هستند، انتخاب سرمایه گذار است. بسیاری می‌دانند که بررسی دقیق بخشی از فرآیند سرمایه‌گذاری است. سرمایه گذاران منابع بی شماری برای آشنایی با یک شرکت قبل از سرمایه گذاری دارند. اما یک بنیانگذار کجا می تواند قبل از گرفتن پول یک سرمایه گذار در مورد آن اطلاعات کسب کند؟

البته، آنها می توانند با موسسانی صحبت کنند که قبلاً از آن سرمایه گذار پول گرفته اند، اما به احتمال زیاد بنیانگذار عینی نیست. بالاخره پول آن شخص را گرفته است.

در توییتر، می‌توانید یک سرمایه‌گذار را دنبال کنید و به‌عنوان یک شخص واقعاً یاد بگیرید که چه کسی هستند. علایق آنها چیست؟ چه چیزی آنها را هیجان زده می کند؟ ارزش ها و اولویت های آنها چیست؟ باز هم، از توییتر برای گوش دادن، یادگیری و آشنایی با فردی که می خواهید با او یک رابطه تجاری عمیق برقرار کنید، استفاده کنید.

با خبرنگاران آشنا شوید.

روابط عمومی (PR) بخش اصلی استراتژی بازاریابی شما است، اما برای انجام روابط عمومی خوب و موثر، قبل از اینکه روزنامه نگاری را مطرح کنید باید بدانید که چه می خواهد.

به عنوان مثال، آیا آن روزنامه‌نگار دوست دارد که با یک بیانیه مطبوعاتی رسمی مطرح شود یا یک ایمیل غیررسمی می‌خواهد؟ آیا مطرح شدن آنها در رسانه های اجتماعی خوب است؟ چه نوع داستان هایی واقعا آنها را هیجان زده می کند؟ ارائه آنها چقدر دشوار است یا در دسترس هستند و منتظر داستان هستند؟ روزنامه نگاران مربوطه را در توییتر دنبال کنید و قبل از تلاش برای فروش آنها در اخبار شرکت خود، آنها را بشناسید.

بگذارید شخصیت شما بدرخشد.

برای من، اینجا واقعاً جایی است که توییتر برتری دارد. شما ممکن است درونگرا باشید و زمانی که خود را در یک جمعیت بزرگ می بینید، ممکن است دچار اضطراب اجتماعی شوید. توییتر بهترین میدان شهر یا کولر آبی است.

در توییتر، می توانید با خیال راحت نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف به اشتراک بگذارید و واقعاً می توانید خودتان باشید. در حالی که این ممکن است برای سایر سیستم عامل های اجتماعی نیز اعمال شود، چیزی در مورد محدودیت کاراکتر در توییتر وجود دارد که به اشتراک گذاری نظر شما را آسان می کند. محدودیت کاراکتر همراه با آداب توئیتر باعث می شود که واقعاً شما باشید.

شما می توانید و باید از این سرمایه گذاری کنید تا به شرکای بالقوه خود بگویید که شما چه کسی هستید و قرار است با چه کسانی همکاری کنند. دلیلی وجود ندارد که اجازه ندهید جوهر واقعی شما ظاهر شود و بدین ترتیب گذشته، حال و آینده نگاهی اجمالی به شخصیت واقعی شما به عنوان یک شخص و یک رهبر بدهد.

هنگام ساختن استراتژی بازاریابی خود، توییتر قطعاً باید بخش بزرگی از آن باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]