3 نکته برای بازاریابی ایمیلی موفق در سال 2022

[ad_1]

شروع همه‌گیری کووید-19 باعث تجدید حیات ایمیل شد. و هیچ نشانه ای از توقف آن به این زودی وجود ندارد.

گزارشی که توسط شرکت من انجام شد، Validity’s State of Email 2022: تسلط بر منظره ایمیل جدید، نشان داد که با تمرکز خرده فروشان به استراتژی های فروش آنلاین و بازاریابی، فعالیت ایمیل از مارس تا آوریل 2020 60 درصد افزایش یافته است. حجم ایمیل جهانی در این افزایش باقی مانده است. نرخ در سراسر سال 2021، افزایش 14 درصدی از 2020 تا 2021 – و سال 2022 تفاوتی نخواهد داشت.

گویی ایمیل مارکتینگ قبلاً به اندازه کافی سخت نبوده است. اکنون بازاریابان ایمیل برای جلب توجه در صندوق‌های ورودی مملو از تبلیغات خرده‌فروشی، شرکت‌های نرم‌افزاری و هر چیز دیگری که زیر نور خورشید است، رقابت می‌کنند.

خبر خوب؟ ایمیل به عنوان یک کانال بازاریابی منحصر به فرد ظاهر شده است. اما این بدان معناست که برای افزایش کلیک و تبدیل باید سخت‌تر کار کنید. در اینجا سه ​​نکته وجود دارد تا مطمئن شوید که کمپین بازاریابی ایمیلی شما بالاتر از بقیه در چشم انداز ایمیل جدید باقی می ماند.

1. حفظ شهرت فرستنده برتر.

شهرت فرستنده شما این است که چگونه ارائه دهندگان صندوق پستی قابلیت اعتماد ایمیل های شما را اندازه گیری می کنند. این امر بر اینکه نامه‌های شما به جای مسدود شده یا در پوشه‌های هرزنامه گیرندگان شما تحویل داده و در صندوق ورودی قرار می‌گیرد تأثیر می‌گذارد. افزایش حجم ایمیل جهانی به این معنی است که حفاظت از شهرت شما بسیار مهمتر از همیشه است، زیرا شما با تعداد بی سابقه ای از فرستندگان دیگر رقابت می کنید.

یکی از مخالفان اصلی شهرت یک فرستنده ستاره، حجم تله هرزنامه است. بازاریابان به سن و انواع تله‌هایی که می‌زنند (بکر، بازیافتی یا اشتباه تایپی) نیاز دارند و باید روندها را در طول زمان زیر نظر داشته باشند. این به تشخیص و حل مسائلی کمک می کند که به اعتبار شما آسیب می زند و شما را از قرار گرفتن در مقابل گیرندگان خود باز می دارد.

این با اندازه گیری نرخ پرش شما همراه است – حجم بالای کاربران ناشناس تأثیر منفی بر شهرت شما می گذارد و دستیابی به قابلیت تحویل قوی را دشوارتر می کند.

بلاک لیست یکی دیگر از مشکلات رایج بازاریاب ایمیل است. اگر IP یا دامنه شما به یک لیست بلاک اضافه شده باشد، این می تواند به طور چشمگیری بر عملکرد کمپین های شما تأثیر بگذارد. با سرمایه گذاری بر روی ابزارهایی که این لیست ها را رصد می کنند، می توانید به سرعت واکنش نشان دهید و علت اصلی را درک کنید، درخواست حذف کنید و مشکلات اساسی را که باعث می شود ایمیل های شما شایسته فهرست بلاک شده باشد را حل کنید.

2. زمان های ارسال برنامه ریزی شده را افست کنید.

همانطور که در گزارش ما مشخص شد، 70 درصد از کل ترافیک ایمیل در 10 دقیقه اول هر ساعت رخ می دهد. برای بازاریابان ایمیل آسان است که ارسال های انبوه خود را برای اعداد دور مانند 12 و 13:00 برنامه ریزی کنند، اما اگر هر بازاریاب این گونه فکر می کند، به این معنی است که گیرندگان شما ده ها ایمیل غیرشخصی و خودکار را در همان بخش های زمانی در طول روز دریافت می کنند. احتمال اینکه آنها ایمیل شما را از بین این دسته انتخاب کنند بسیار اندک است.

تغییر ارسال‌ها بین 10 تا 15 دقیقه به این معنی است که ایمیل‌های شما در هجوم ساعتی پیام‌ها گم نمی‌شوند. اگر واقعاً می‌خواهید خود را برای موفقیت آماده کنید، مطمئن شوید که آن ایمیل‌ها نیز شخصی‌سازی شده‌اند. در سال 2021، شرکت من دریافت که شخصی‌سازی تنها مؤثرترین تاکتیک بازاریابی ایمیلی است که توسط پاسخ‌دهندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد، که منجر به قرارگیری صندوق ورودی و نرخ باز شدن بیشتر می‌شود.

تطبیق ایمیل‌های خود برای هر گیرنده یا گروهی از گیرندگان، نرخ‌های نگهداری، تبدیل‌ها، تعامل مثبت و بازگشت سرمایه را افزایش می‌دهد. اما اگر ایمیل‌های شما حذف شوند یا با بقیه موج ساعتی حذف شوند، تمام این کار سخت به هدر می‌رود – مطمئن شوید که هم در محتوای ایمیل و هم از نظر زمان‌بندی برجسته هستید.

3. پنجره آخر هفته را در آغوش بگیرید

این گزارش همچنین نشان داد که حجم ایمیل‌ها در طول روزهای کاری 25 درصد بیشتر است. گویی پهنای باند و صبر در طول ساعات کاری به اندازه کافی کم نشده است، اکنون مردم ایمیل های بازاریابی ناخواسته را نیز در میز کار خود بررسی می کنند.

برای جلوگیری از عجله روز هفته، گزینه ارسال را در روزهای شنبه و یکشنبه در نظر بگیرید. این ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، به خصوص برای کسانی که در فضای بازاریابی B2B هستند. چه کسی می خواهد در تعطیلات آخر هفته به کار فکر کند؟ اما این یک روش آزمایش شده و واقعی برای متمایز کردن خود از جمعیت است. اگر صندوق‌های ورودی در ساعات غیرفعال نسبتاً ساکت باشند، احتمالاً مورد توجه قرار خواهید گرفت. با افزایش حجم ایمیل های جهانی، بازاریاب هایی که کمپین های خود را تا آخر هفته ها گسترش می دهند، جلوتر از منحنی خواهند بود.

دنیای ایمیل دائما در حال تغییر است. علاوه بر انفجار بازاریابی ایمیلی به دلیل همه‌گیری، افزایش مقررات مانند حفاظت از حریم خصوصی ایمیل اپل به این معنی است که بازاریابان باید آماده باشند تا کمپین‌های خود را در یک لحظه تطبیق دهند.

اگر می خواهید در صدر این روندها بمانید، باید استراتژی ایمیل خود را در این چشم انداز جدید و با حجم بالا بازنگری کنید. شهرت فرستنده خود را اولویت بندی کنید تا مطمئن شوید که در مقابل اهداف مورد نظر خود قرار می گیرید. پیام‌های شخصی‌سازی‌شده را برای گیرندگان خود در پنجره‌هایی که قبلاً مملو از ایمیل‌ها نبوده‌اند ارسال کنید. این روش‌های ساده به شما کمک می‌کنند از پوشه هرزنامه دور بمانید، از دکمه لغو اشتراک خودداری کنید و در نهایت تبدیل‌های بیشتری را افزایش دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

[ad_2]