[ad_1]
هنگامی که مایکل مارتین در سال گذشته در یک فضای اداری جدید در شهر نیویورک بسته شد، می دانست که می خواهد آن را متفاوت از هر فضای سنتی باشد. این دفتر در یک ساختمان تاریخی در منطقه فلاتیرون شهر واقع شده است، سقف پانزده فوتی و پنجرههای گوشهای قوسی دارد. مملو از میز، کامپیوتر و تخته سفید نیست. در عوض، مبلهای چرمی، گیاهان فراوان و روکشهای گرانقیمت را به رخ میکشد که به جای یک دفتر سنتی، فضای یک باشگاه خصوصی یا لابی هتل مجلل را به آن میدهد. و این نکته است.
مارتین، یکی از بنیانگذاران 38 ساله real، میگوید: «این مکان فضایی است که در آن نمایندگان میتوانند بیایند و بروند، کار انجام دهند، مشتری با لپتاپ بیاورند، قهوه بنوشند یا بستهای چاپ کنند. کارگزاری املاک خیابان 8. “این را می توان به راحتی برای یک رویداد فعال کرد، اما همچنین اتاق های کنفرانس و فضاهایی برای انجام کارهای متمرکز عمیق داشت.”
بسیاری از صاحبان مشاغل در مورد بازگرداندن کارمندان به دفتر با یک تصمیم سخت روبرو هستند. آنها می توانند بازگشت به کار حضوری را الزامی کنند، کاری که بسیاری از شرکت ها مانند گوگل و گلدمن ساکس قبلاً انجام داده اند. آنها همچنین می توانند به کارمندان خود اجازه دهند که از راه دور کار کنند یا سیاستی را در این بین ارائه دهند. با این حال، دیگران، مانند مارتین، امیدوارند که کارمندان تصمیم خود را برای سرمایه گذاری بگیرند، و آنها در حال شیرین کردن معامله با فضاهای اداری نوسازی شده و چند منظوره هستند که برای کار ترکیبی مناسب تر است.
اگر به دنبال درایت مشابه هستید، در اینجا سه ایده وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
1. تاثیر اولیه خوبی داشته باشید.
ریچل کازانووا، مدیر ارشد نوآوری در محل کار در Cushman & Wakefield، یک شرکت تجاری املاک و مستغلات، خاطرنشان میکند که رفتوآمد یک کارمند میتواند بر اولین برداشت آنها از محیط اداری تاثیر بگذارد.
برداشت کلی بسیار مهم است، زیرا اکثر کارمندانی که در مورد بازگشت به دفتر مردد هستند، تصمیم می گیرند که آیا همان روز اول در هیئت مدیره هستند یا خیر. او خاطرنشان می کند: «بسیاری از مردم مدتی است که در دفتر نبوده اند، بنابراین بیشتر شبیه این است که شما برای اولین بار به یک هتل می آیید تا به دفتر. “شما باید انتظار داشته باشید که کارمندان شما متوجه تمام تغییرات یا عدم تغییراتی که برای بهبود تجربه آنها ایجاد کرده اید و احساس امنیت در آنها ایجاد کرده اید.”
او خاطرنشان می کند که این به ویژه در یک مدل هیبریدی صادق است، زیرا آنها احساس می کردند که مزایای حضور در آنجا بیشتر از آنچه در خانه دارند، یا اینکه ورود به آنها چیزی متفاوت از آنچه که از راه دور تجربه می کنند ارائه می دهد. یک راه آسان برای انجام این کار این است که فضا را کمی مهمان نوازتر کنید. مارتین خاطرنشان میکند که کاناپهها، فرشها، گیاهان، آثار هنری، میزهای ناهارخوری بزرگ یا هر چیزی که فاصله بین دفتر کار خانگی و دفتر شرکت را پر کند، مکان خوبی برای شروع است.
هنگامی که او فضای خود را بازسازی کرد، شرکت صحنه سازی ASH مستقر در نیویورک را برای کمک به طراحی دفتر استخدام کرد. از آنجایی که ASH علاوه بر محیطهای شرکتی، بر روی صحنهسازی مسکونی تمرکز میکند، مارتین میگوید که این شرکت به او کمک کرد فضایی ایجاد کند که در عین حرفهای بودن، احساس آرامش و راحتی داشته باشد.
2. مکان بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.
هنگامی که مارتین فضای اداری خود را انتخاب کرد، منطقه Flatiron را انتخاب کرد زیرا در مرکز منهتن قرار دارد و به راحتی قابل جابجایی است و دارای بسیاری از بارها، قهوهها، مغازهها و مقاصد خرید محلی است. به عبارت دیگر، دفتر دیگر تنها مقصد نیست، کارمندان میخواهند در محلهای باشند که به آنها مزایایی خارج از دفتر واقعی ارائه دهد. این در خارج از شهر نیویورک نیز صادق است.
رابرت ریوانی، رئیس گروه سرمایه گذاری Black Lion، یک شرکت سرمایه گذاری املاک مستقر در میامی، خاطرنشان می کند: “مردم دیگر نمی خواهند فقط برای یک فضای اداری به دفتر رفت و آمد کنند.” وی خاطرنشان می کند که به جای تمرکز بر امکانات در دفتر، شرکت های بیشتری بر روی انتخاب فضایی در یک مکان مرکزی با آبجوسازی ها، رستوران ها، سالن های ورزشی، مراکز خرید و فضاهایی که ممکن است در خانه به آنها دسترسی نداشته باشند، متمرکز شده اند. او می گوید: «این به مردم دلیل دیگری برای ترک خانه به جز رفتن به دفتر می دهد. آنها می توانند به سر کار بروند، سپس به باشگاه بروند، موهای خود را اصلاح کنند و با همکاران خود برای نوشیدنی بیرون بروند.
3. پذیرای بازخورد و ایجاد تغییرات باشید.
هنگامی که کارمندان به دفتر باز می گردند، برای مدیریت بسیار مهم است که پذیرای بازخورد باشند و آنچه را که کارمندان به آنها می گویند، به ویژه در چند هفته اول در نظر بگیرند. کازانووا میگوید: «رهبری باید به تیمهایشان اجازه دهد تا به آنها بگویند چه چیزی کار میکند و چه چیزی خوب نیست، و در صورت نیاز سریعاً تغییراتی ایجاد کنند.»
در حالی که لزوماً نیازی به تخریب دفتر خود ندارید تا آن را برای کارمندان سازگارتر کنید، تطبیق دادن فضای فعلی شما میتواند در جذابتر کردن آن بسیار مؤثر باشد. تغییراتی مانند ایجاد فضا برای کار بدون وقفه، گرفتن قهوه بهتر، و آسان کردن رزرو اتاق کنفرانس و شروع به موقع جلسات. کازانووا میگوید: «همسویی این چیزها واقعاً چالشی است که صاحبان کسبوکار باید با آن روبرو شوند، و فهمیدن این موارد به زمان نیاز دارد، به خصوص اگر فضای خود را بازسازی کرده باشید.» او میافزاید که صرفاً درخواست یادداشتها و شنیدن صحبتهای کارکنان، میتواند تفاوت بزرگی ایجاد کند، اگر میخواهید مرتباً برگردند.
[ad_2]