گرافیتی حقوق سقط جنین در کلیسای کوچک روستایی می سی سی پی

[ad_1]

کلمبوس، خانم (AP) – مقامات یک شهرستان روستایی می سی سی پی پس از پیدا کردن یک کلیسای کوچک و منزوی که با شعارهای حقوق سقط جنین تخریب شده است، حیرت زده و گیج شده اند.

“این رازآلود است، می دانید؟” گفت سنت. المور آرمیستاد، یک شماس در کوهستان. کلیسای باپتیست میسیونری اوری در جنوب شرقی شهرستان لوندز.

این گرافیتی شامل «قوانین خود را از بدن من دور نگه دارید» و «دختران فقط می‌خواهند از حقوق اساسی بشر برخوردار باشند» است.

آرمیستاد به The Commercial Dispatch گفت که آنها کاری به کلیسا ندارند، جایی که حدود پنج نفر به طور منظم در مراسم شرکت می کنند.

او گفت: «ما سقط جنین را تبلیغ نمی کنیم. ما عیسی مسیح را موعظه می کنیم. فقط جمع نمی شود.»

آرمیستاد 73 ساله گفت که همه چیز روز یکشنبه خوب بود. او بعدازظهر دوشنبه به کلیسا رفت و کناره‌ها و پشت ساختمان آجری و چوبی با گرافیتی به رنگ‌های سیاه، آبی کمرنگ و صورتی پوشانده شد.

“چرا ما؟ این اولین چیزی است که من تعجب کردم، “او گفت. “شما در مورد چنین چیزهایی می شنوید که در جاهای دیگر اتفاق می افتد، اما تا زمانی که برای شما اتفاق نیفتد به آنفولانزا مبتلا نمی شوید.”

ادی هاوکینز، کلانتر شهرستان لوندز، این خرابکاری را “عجیب” توصیف کرد و خاطرنشان کرد که کلیسا در شرق کلمبوس در نزدیکی خط آلاباما، در وسط جاده ای بود که ترافیک کمی دارد.

او گفت که بازرسان به دنبال مظنونین در مورد اتهامات خرابکاری هستند. اینکه آیا این یک جنایت یا جنایت خواهد بود بستگی به میزان خسارت تخمینی دارد که هاوکینز گفته است که هنوز ندارد.

“چرا آنجا؟” او گفت. «چرا آن کلیسا؟ چرا از آن برای ارسال پیام استفاده کنید؟»

آرمیستاد گفت که معتقد است این کلیسا به این دلیل انتخاب شده است که بسیار منزوی است.

او گفت: «فکر می‌کنم آنها ما را گرفتند زیرا می‌دانستند که می‌توانند از پس آن برآیند. “هیچ کس نزدیک نیست که به نوعی مراقب همه چیز باشد.”

هاوکینز از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این خرابکاری دارد خواست تا با دفتر او یا ماموران جرم مثلث طلایی تماس بگیرد.

آرمیستاد گفت: «ما در تلاشیم تا بفهمیم برای خلاص شدن از شر آن چه چیزی لازم است. در رنگ های مختلف و روی چوب و آجر هم هست.»

[ad_2]