کمیسر Ag به جنایت در جکسون پس از تیراندازی در جشنواره می سی سی پی Mudbug می پردازد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – اندی گیپسون، کمیسر کشاورزی و بازرگانی می سی سی پی در روز چهارشنبه، 4 مه، کنفرانس خبری برای رسیدگی به جرم و جنایت در جکسون برگزار خواهد کرد.

این اتفاق پس از تیراندازی مرگبار در جشنواره گل آلود می سی سی پی در روز شنبه، 30 آوریل رخ داد. در این حادثه یک نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

پس از تیراندازی، گیپسون در شبکه های اجتماعی به این حادثه پرداخت.

“رویدادهای امسال به وضوح نشان می دهد – زمان آن گذشته است که تغییرات چشمگیر و شدیدی در شهرستان هیندز رخ دهد. تغییراتی که از شهروندان مطیع قانون محافظت می کند و در عین حال مجرمان را در قبال اعمالشان مسئول می داند. بگذارید واضح بگویم: مجری قانون مقصر نیست. سیستم قضایی که به موجب آن مجرمان اجازه می‌دهند بدون مجازات بمانند مقصر است. این سیستمی است که من متعهد می شوم که جسورانه به دنبال تغییر برای آینده پایتخت ما و آینده ایالت می سی سی پی باشم. من متعهد به تلاش‌هایم هستم و از مقامات شهر و شهرستان، دادستان‌های منطقه، قضات، کلیه کلیساهای محلی، همه مقامات منطقه و ایالت و قوه مقننه می‌خواهم که در این پیگیری به من بپیوندند. و من امیدوارم که شما در این تلاش در دعا و عمل به من بپیوندید – تا یک بار دیگر قانون و نظم و صلح را به شهر جکسون، می سی سی پی بازگردانم، “گیپسون گفت.

کنفرانس خبری از ساعت 10 صبح در می سی سی پی ترید مارت آغاز خواهد شد.

[ad_2]